«Κάποιες φορές πρέπει να αλλάξεις οπτική για να κερδίσεις νέες γνώσεις», έγραψε ο Jens Ritter, CEO της Lufthansa Airlines στο LinkedIn μετά την εμπειρία που είχε δουλεύοντας ως αεροσυνοδός σε μία μετ΄ επιστροφή πτήση της αεροπορικής από τη Γερμανία στο Μπαχρέιν.

Ο Ritter εργάστηκε στην business class στη μία πτήση και στην οικονομική θέση στη δεύτερη πτήση. «Ήταν τόσο ενδιαφέρον να ανταποκριθείς στις επιθυμίες του κάθε επιβάτη, να αντιμετωπίσεις τη διαφορετική ενέργεια που είχε ο καθένας», σημείωσε.

Και δήλωσε έκπληκτος με τα πόσα πράγματα πρέπει να οργανώνει ένας αεροσυνοδός, ειδικά όταν κάτι δεν εξελίσσεται σύμφωνα με τον σχεδιασμό. Για παράδειγμα, στις πτήσεις του CEO, τα γεύματα που φορτώθηκαν στο αεροπλάνο δεν ήταν τα ίδια με αυτά που αναγράφονταν στα μενού που μοιράστηκαν, με τον Ritter να υπόσχεται ότι αυτό είναι κάτι που θα διορθώσει.

Βέβαια, ο Ritter, που είναι επικεφαλής της Lufthansa Airlines από τον Απρίλιο, έχει μεγάλη εμπειρία στις πτήσεις. Ξεκίνησε την καριέρα του στους αιθέρες το 2000, αφότου εκπαιδεύτηκε στη σχολή πιλότων της αεροπορικής και έλαβε πιστοποίηση για να πιλοτάρει το Airbus A320.

«Συνήθιζα να πετάω ως πιλότος, επομένως νόμιζα ότι γνώριζα τις προκλήσεις που συνεπάγεται μια νυχτερινή πτήση», έγραψε στο LinkedIn. «Αλλά το να είσαι παρών και περιποιητικός και γοητευτικός – όταν το βιολογικό σου ρολόι απλώς σου λέει να κοιμηθείς – ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό».

«Έμεινα έκπληκτος με το πόσα έμαθα σε αυτές τις λίγες ώρες. Οι αποφάσεις που θα παίρνω στο γραφείο θα είναι διαφορετικές, αφότου αισθάνθηκα τι σημαίνουν αυτές οι αποφάσεις σε ώρα πτήσης», πρόσθεσε.

Ο Ritter δεν είναι ο μοναδικός CEO που βίωσε από πρώτο χέρι όσα αντιμετωπίζουν καθημερινά οι υπάλληλοί του στις δουλειές τους. Ο CEO της Air New Zealand, Greg Foran, φωτογραφήθηκε να σερβίρει επιβάτες τον περασμένο Δεκέμβριο.

Και ο CEO της Starbucks, Laxman Narasimhan, ξεκίνησε τη θέση του στη δουλειά ολοκληρώνοντας την εκπαίδευση που περνά ένας barista της εταιρείας και πλέον σχεδιάζει να δουλεύει στο πόστο αυτό για μία βάρδια κάθε μήνα.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτή η εμπειρία από πρώτο χέρι είναι χρήσιμη προκειμένου τα υψηλόβαθμα στελέχη να γνωρίσουν την καθημερινή λειτουργία ενός χώρου εργασίας αλλά και να εντοπίσουν τυχόν προβλήματα.

«Οι άνθρωποι στο γραφείο, δεν έχουν ιδέα. Κοιτάζουν χαρτιά για το τι πουλήθηκε… ξέρουν πού πουλήθηκε. Αλλά αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι τι λένε οι άνθρωποι, τι σκέφτονται οι άνθρωποι και τι αισθάνονται», λέει στο Business Insider ο Lee Peterson, της συμβουλευτικής εταιρείας λιανικής WD Partners.

Διαβάστε ακόμα

Αγγελική Φράγκου: Υπάρχει αβεβαιότητα για το μέλλον γενικότερα και όχι μόνο της ναυτιλίας

Τζένσεν Χουάνγκ: Η μετεωρική άνοδος της μετοχής της Nvidia εκτοξεύει την περιουσία του CEO στα $46 δισ.

ΛΑΜΨΑ: Πάνω από τις προβλέψεις οι επιδόσεις της φετινής σεζόν στα ξενοδοχεία του Συντάγματος