Tαξιδιώτες και brands βοήθησαν το Instagram να εκτοξευθεί σε νέα ύψη το 2016 αυξάνοντας το κοινό του και ξεδιπλώνοντας προϊόντα με στόχο να εμπνεύσει τους ταξιδιώτες να σχεδιάσουν ταξιδιωτικούς οδηγούς.

Με περισσότερους από 500 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο – και περίπου το 75% των χρηστών εκτός των ΗΠΑ – το Instagram έχει γίνει «μαγνήτης» για την εύρεση ιδεών για πολλούς ταξιδιώτες. Νωρίτερα φέτος, το Facebook έκανε μια έρευνα για τους ταξιδιώτες των ΗΠΑ και βρήκε ότι το 38% των ερωτηθέντων πήρε ιδέες για τα ταξίδια τους από το Instagram.

Οι ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο, έκαναν πάμπολες αναρτήσεις, από τα πάρκα και τα resosrt της Disney, με συνέπεια να τα εκτοξεύσουν στην πρώτη θέση για τον προορισμό με τα περισσότερα share στον κόσμο στο Instagram, σύμφωνα με τα στοιχεία από την πλατφόρμα.

Πολλά ξενοδοχεία του Λας Βέγκας ήταν επίσης τα πιο δημοφιλή στις αναρτήσεις στο Instagram για την κατηγορία των ξενοδοχείων, συμπεριλαμβανομένων και του MGM Grand, του Cosmopolitan και του Caesars Palace.

Περίπου 80 εκατομμύρια φωτογραφίες αναρτούνται στην πλατφόρμα κάθε μέρα και το 13% των χρηστών στις Η.Π.Α χρησιμοποιούν καθημερινά το Instagram. Μια έκθεση της Skift Trends που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα στο Instagram και στο Snapchat επεσήμανε ότι το 51% των χρηστών του Instagram είναι τώρα πάνω από την ηλικία των 35 καθώς η πλατφόρμα έχει δημιουργήσει ένα πιο ώριμο προφίλ.

Ακόμα, μια πρόσφατη έρευνα για τα ταξίδια του Facebook διαπίστωσε επίσης ότι οι χρήστες του Instagram στις ΗΠΑ, που δημοσίευσαν φωτογραφίες με το hashtag #travel τον Ιούλιο του 2016 επισκέπτονταν την πλατφόρμα 20 φορές την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα. Όπως ήταν αναμενόμενο, το hashtag #travel, ήταν το πιο δημοφιλές ταξιδιωτικό hashtag στο Instagram φέτος.

Τα πιο δημοφιλή hashtag για τα ταξίδια το 2016

jjkjkkj

Η διαφήμιση στο Instagram έγινε πιο έντονη το 2016, καθώς το Facebook και το Instagram δημιούργησαν δυναμική πολιτική για τις ταξιδιωτικές διαφημίσεις φέτος. Ως αποτέλεσμα τα ξενοδοχεία και οι αεροπορικές εταιρείες επαναστόχευσαν τους ταξιδιώτες με τις φωτογραφίες από τους προορισμούς και τις τιμές και τη διαθεσιμότητα σε πραγματικό χρόνο και μέχρι στιγμής μάρκες όπως η IHG, η Marriott και η Trivago έχουν αξιοποιήσει στο μέγιστο βαθμό αυτές τις διαφημίσεις.

Η γνώση των προορισμών με το περισσότερα shares βοηθάει τα brands να εξελίξουν τις στρατηγικές marketing.

Παγκόσμια αξιοθέατα με τα περισσότερα share στο Instagram το 2016

nmbnmmm

jhjhkj

Ξενοδοχειακά συγκροτήματα με τα περισσότερα share στο Instagram

jhkjhlhjl