Ιδιαίτερα θετικές τάσεις για τα επαγγελματικά ταξίδια παγκοσμίως καταγράφονται σε πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Blueground, η οποία πραγματοποιήθηκε στους πελάτες της υπηρεσίας «Blueground for Business».

Αναλυτικότερα, πάνω από το 70% των ερωτηθέντων μετεγκαταστάθηκαν σε μία νέα πόλη τον τελευταίο χρόνο, ενώ το 47% εξ αυτών ήταν σε άλλη χώρα. Περισσότεροι μάλιστα από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν ότι θα ήταν ανοιχτοί στη μετεγκατάσταση σε ένα νέο μέρος για δουλειά εάν τους δοθεί η ευκαιρία, ενώ πάνω από το 60% σκοπεύει να μετεγκατασταθεί τουλάχιστον μία φορά τους επόμενους 12-18 μήνες.

Η ρόλος της τηλεργασίας

Ως απόρροια της τηλεργασίας, οι εργαζόμενοι πλέον είναι πιο επιλεκτικοί για το πώς και από πού θέλουν να εργαστούν. Από το 60% των ατόμων που σχεδιάζουν να μετεγκατασταθούν σε άλλο μέρος, το 32% ζήτησαν τη μετεγκατάσταση οι ίδιοι-ποσοστό μόλις 10% μικρότερο από εκείνους των οποίων τη μετεγκατάσταση ζήτησαν οι εργοδότες. Τα στοιχεία δείχνουν καθαρά μία αύξηση τόσο στην ευελιξία που επιδεικνύουν οι εταιρείες, όσο και στην επιθυμία των εργαζομένων για ταξίδια.

Για να ανταποκριθεί σε αυτήν την αυξανόμενη ζήτηση η Blueground αυξάνει τα διαμερίσματα της σε στρατηγικές τοποθεσίες και επιχειρηματικούς κόμβους όπως το Βερολίνο, τη Ζυρίχη, η Βασιλεία, το Σαν Φρανσίσκο και το Ώστιν.

Παράλληλα, προχωρά στον διπλασιασμό του μεγέθους της ομάδας που διαχειρίζεται την υπηρεσία «Blueground for Business» με αποκλειστικούς account managers, που βοηθούν και εξατομικεύουν τη διαμονή εταιρικών πελατών. Επιπλέον ενισχύει τα προγράμματα που προσφέρει η υπηρεσία «Blueground for Business» με αποτέλεσμα οι πελάτες της πλέον να απολαμβάνουν πλεονεκτήματα όπως:

  • Ειδικοί κωδικοί κράτησης, ώστε οι εργαζόμενοι να μπορούν να επιλέξουν οι ίδιοι τα διαμερίσματα που επιθυμούν και να κάνουν κράτηση
  • Προαγορά ειδών παντοπωλείου
  • Είδη και προϊόντα ειδικά για παιδιά και κατοικίδια
  • Εξατομικευμένα μαγειρικά σκεύη για όλες τις ανάγκες

«Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά, ολιγοήμερα επαγγελματικά ταξίδια που δεν έχουν ακόμη ανακάμψει, βλέπουμε ότι η μετεγκατάσταση υπαλλήλων από ένα μέρος σε άλλο με μέση διάρκεια 30-60 μέρες, ανθίζει», δήλωσε η Aneesa Arshad, Co-Founder και Global Head της υπηρεσίας Blueground for Business. «Οι πελάτες μας αναζητούν την ομαλή και άψογη μετεγκατάσταση των υπαλλήλων τους σε νέες πόλεις και η εξατομικευμένη και συνεπής εμπειρία στέγασης που προσφέρει η Blueground είναι η ιδανική λύση για αυτούς, αφού βοηθά τους υπαλλήλους τους να εγκλιματιστούν πιο γρήγορα σε μια νέα πόλη».

Η Blueground, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στο χώρο του real estate και της τεχνολογίας (prop-tech), βλέπει σημαντική αύξηση στα επαγγελματικά ταξίδια και ενισχύει την υπηρεσία της ‘Blueground for Business’. Η υπηρεσία που είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει λύσεις στις  εταιρείες που θέλουν να διασφαλίσουν την ομαλή μετεγκατάσταση των υπαλλήλων τους από ένα μέρος σε άλλο, προσέθεσε 855 νέες εταιρείες στο πελατολόγιό της διεθνώς για το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Τα τελευταία πέντε χρόνια, η υπηρεσία «Blueground for Business» εξυπηρετεί περισσότερους από 3.000 εταιρικούς πελάτες συμπεριλαμβανομένων  μια σειρά από εταιρείες του Fortune 500. Η υπηρεσία «Blueground for Business»  μέσω των ευέλικτων όρων που προσφέρει, υποστηρίζει την άψογη μετεγκατάσταση των υπαλλήλων τους και παράλληλα τις βοηθά να μειώσουν τα έξοδα για τα επαγγελματικά ταξίδια, προσφέροντας ειδικές  εταιρικές τιμές.

Το 2021, η Blueground ξεπέρασε τα €126 εκατομμύρια σε έσοδα, εκ των οποίων το ένα τρίτο προήλθε από την υπηρεσία «Blueground for Business» – αύξηση 82% σε σχέση με το 2020.

Διαβάστε ακόμα:

Φυσικό αέριο: Διπλασιάζεται η επιδότηση σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις τον Απρίλιο

Matrix Pack: Οι «αυτοκράτορες» της Ευρώπης στα χάρτινα καλαμάκια είναι Έλληνες

ΟΠΑΠ: Ανεβάζει στα 15,90 ευρώ την τιμή – στόχο η Eurobank Equities