Με λίγα κλικς μέσω 18 ηλεκτρονικών υπηρεσιών μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται οι μισθωτοί ασφαλισμένοι χωρίς να χάνουν πολύτιμο χρόνο στις ατελείωτες ουρές μπροστά στα γκισέ και με τα αλλεπάλληλα πηγαινε-έλα για ένα έγγραφο, εικόνες που χαρακτήριζαν πριν από λίγα χρόνια τα υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ.

Σήμερα, με 107 στο σύνολο ηλεκτρονικές εφαρμογές για τους ασφαλισμένους, από τις οποίες 18 στην υπηρεσία των μισθωτών, η εξυπηρέτηση γίνεται εξ αποστάσεως και χωρίς καμία ταλαιπωρία. Ειδικά για την κατηγορία των μισθωτών που δεσμεύονται χρονικά από το ωράριο εργασίας τους, η ανάγκη για άμεση εξυπηρέτηση, χωρίς την ανάγκη μετάβασης υπήρξε επιτακτική, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο . Ας δούμε όμως τις επιλογές που τους δίνονται μέχρι στιγμής με λίγα «κλικς»:

1) Ηλεκτρονικό αίτημα εξυπηρέτησης / κλείσιμο ραντεβού
Για όσες συναλλαγές δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά, παρέχεται η δυνατότητα του προγραμματισμού ραντεβού στα φυσικά υποκαταστήματα του φορέα. Το κλείσιμο του ραντεβού γίνεται εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά, προσφέροντας στους ασφαλισμένους καλύτερη εξυπηρέτηση, καθώς αποφεύγουν πολύωρες αναμονές και συνωστισμό στις μονάδες του e-ΕΦΚΑ. Οι συναλλασσόμενοι με απλά βήματα επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού

2) Ηλεκτρονική Αίτηση Χορήγησης Επιδόματος Μητρότητας.
Το αίτημα για χορήγηση του επιδόματος κυοφορίας και λοχείας υποβάλλεται από την ασφαλισμένη έως οκτώ (8) μήνες από την ημερομηνία του τοκετού

3)Καταγγελία Εργαζόμενου – Δήλωση Απασχόλησης

Απευθύνεται στους εργαζόμενους εκείνους οι οποίοι δεν έχουν ασφαλιστεί ή δεν έχουν ασφαλιστεί ορθά από τον εργοδότη τους και επιθυμούν να διεκδικήσουν την ασφαλιστική τακτοποίησή τους

4) Χορήγηση Ασφαλιστικής Ικανότητας έμμεσου μέλους
Η υπηρεσία αυτή παρέχει τη δυνατότητα της διαδικτυακής απογραφής έμμεσου μέλους, σύνδεσής του με τον άμεσα ασφαλισμένο και αυτόματης ενημέρωσης του μητρώου ασφαλισμένων. Ως άμεσο αποτέλεσμα η χορηγηθείσα στο άμεσο μέλος ασφαλιστική ικανότητα χορηγείται και στο έμμεσο μέλος

5) Ηλεκτρονική Αίτηση Επιδόματος Ασθένειας
Πρόκειται για μία σημαντική υπηρεσία, καθώς πλέον, μέσω του συστήματος Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης της ΗΔΙΚΑ, ο θεράπων ιατρός βεβαιώνει την ανικανότητα, λόγω ασθένειας του ασφαλισμένου, προς εργασία. Ο ασφαλισμένος, χωρίς καμία ταλαιπωρία ή αναμονή με χρήση των προσωπικών του κωδικών TAXISnet και εντός προθεσμίας οκτώ μηνών από την ημερομηνία αναγγελίας της ασθένειας, υποβάλλει τη σχετική αίτησή του ηλεκτρονικά χωρίς ταλαιπωρία και άσκοπες μετακινήσεις. Το δίμηνο Μαΐου-Ιουνίου 2021 υποβλήθηκαν 21.064 ηλεκτρονικές αιτήσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr