«ΟΑΕΔapp: Όλος ο ΟΑΕΔ είναι στο χέρι σου»: Με αυτή τη φράση, ο ΟΑΕΔ εγκαινιάζει την νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και tablets.

Με την νέα εφαρμογή ΟAEΔapp, περισσότερες από 40 ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι πλέον στα χέρια του κάθε πολίτη, εύκολα, άμεσα και με ταχύτητα.

Εντάσσεται δε σε μια συνολική στρατηγική του Οργανισμού που υλοποιείται τον τελευταίο χρόνο με στόχο τη σταδιακή ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του με αντίστοιχη μείωση των επισκέψεων στα φυσικά υποκαταστήματα.

Σε τηλεδιάσκεψη όπου συμμετείχαν ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, ο Διοικητής του ΟΑΕΔ Σπύρος Πρωτοψάλτης, στελέχη του Οργανισμού, καθώς και πολίτες που είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν πρώτοι την νέα εφαρμογή, παρουσιάστηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι δυνατότητες ευελιξίας και πλοήγησης που προσφέρει στους χρήστες της.

«Με τη νέα εφαρμογή ο ΟΑΕΔ είναι στα χέρια του κάθε πολίτη. Έρχεται ο ίδιος ο ΟΑΕΔ στον πολίτη και όχι ο πολίτης στον ΟΑΕΔ», ανέφερε κατά την ομιλία του ο κ. Χατζηδάκης. «Παράλληλα προσφέρουμε ένα ακόμη χρήσιμο εργαλείο επικοινωνίας των συμπολιτών μας με τον Οργανισμό, αλλά και άμεσης ενημέρωσης τους για προγράμματα που τρέχουν και για ευκαιρίες εργασίας. Ζητούμενο για εμάς είναι ο άνεργος να μην νιώθει ανενεργός»,
τόνισε χαρακτηριστικά.

«Η αίτηση για την επιδότηση της ανεργίας και η εγγραφή για την έκδοση δελτίου ανεργίας πραγματοποιούνται εδώ και έναν χρόνο ηλεκτρονικά μειώνοντας μεσοσταθμικά κατά 65% τον συνολικό φόρτο επισκέψεων στα υποκαταστήματα του ΟΑΕΔ. Με απλά λόγια, κάθε χρόνο περίπου 300.000 πολίτες δεν είναι απαραίτητο να μεταβαίνουν στον ΟΑΕΔ καθώς μπορούν, μέσω της ιστοσελίδας του Οργανισμού oaed.grή μέσω των ψηφιακών υπηρεσιών του Gov.gr, να εξυπηρετηθούν άμεσα, γρήγορα και εύκολα», ανέφερε επίσης. Όπως είπε «στόχος μας είναι και το υπόλοιπο 35% των επισκέψεων στα γραφεία του ΟΑΕΔ να μπορεί να αποφευχθεί μέσω της υλοποίησης επιπλέον ψηφιακών υπηρεσιών σταδιακά μέχρι το 2022».

Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε τέλος πως η ψηφιοποίηση του ΟΑΕΔ εντάσσεται σε μια συνολική στρατηγική που θα ξεδιπλωθεί το προσεχές χρονικό διάστημα και θα αναβαθμίζει συνολικά και από όλους τους εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών μέσα από νέες ψηφιακές υπηρεσίες αλλά και σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας. «Ο πολίτης θα πρέπει να νιώθει πως το ίδιο το Υπουργείο, ο ΟΑΕΔ, ο e-ΕΦΚΑ, o ΟΠΕΚΑ, σέβονται τις ανάγκες του, τον χρόνο του και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει. Ότι είναι πολίτης και δεν είναι υπήκοος! Είμαστε Δημοκρατία, δεν είμαστε δεσποτεία» όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

Διαβάστε περισσότερα: protothema.gr

Διαβάστε ακόμη:

H απότομη άνοδος της τιμής του πετρελαίου και οι προβλέψεις για την επόμενη μέρα

Ποια χώρα θα τιμωρεί όσους δεν κάνουν το εμβόλιο κατά της Covid-19
Η «ναυμαχία» της Αδριατικής και τα… απόνερα της Κρήτης