Από σήμερα 1η Ιουλίου τίθεται σε πιλοτική λειτουργία η ψηφιακή κάρτα εργασίας η οποία αρχικά θα αφορά 121.000 εργαζόμενους σε τράπεζες και σούπερ μάρκετ χώρας με περισσότερους από 250 εργαζόμενους. Στη συνέχεια θα επεκταθεί στις εταιρείες security, στις ασφαλιστικές εταιρείες και στη βιομηχανία, ενώ στόχος είναι του χρόνου τέτοια εποχή να εφαρμόζεται στους κλάδους του τουρισμού και της εστίασης.

Ηδη 40.368 εργαζόμενοι, δηλαδή περίπου το ένα τρίτο των εργαζομένων που απασχολούνται σε τράπεζες και σούπερ μάρκετ έχουν «κατεβάσει» στο κινητό τους τηλέφωνο την εφαρμογή myErgani app στην οποία περιλαμβάνεται ως επέκταση η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας.

Η εφαρμογή διατίθεται για συσκευές με λειτουργικό σύστημα android και iOS.

Παράλληλα ενεργοποιήθηκε η εφαρμογή CardScanner app που συνδέεται στο παραγωγικό ΠΣ Εργάνη. Πρόκειται για την εφαρμογή που έχει διατεθεί στις επιχειρήσεις που δεν έχουν σύστημα ωρομέτρησης,, η οποία «διαβάζει» την Ψηφιακή Κάρτα του εργαζόμενου κατά την είσοδο και την αποχώρηση από την εργασία, κατά παρόμοιο τρόπο με τη διαδικασία που ακολουθείτο για το «σκανάρισμα» των πιστοποιητικών εμβολιασμού.

Από 1ης Ιουλίου οι εργαζόμενοι στις τράπεζες και τα σούπερ μάρκετ κατά την είσοδό τους στον χώρο εργασίας, θα «σκανάρουν» στο Ergani CardScanner τον προσωπικό κωδικό QR code που εμφανίζει η εφαρμογή myErgani mobile app, προκειμένου να δηλώνουν τη έναρξη και λήξη της εργασίας. Έτσι, με την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας θα καταγράφονται αυτόματα οι ώρες εργασίας και οι υπερωρίες των εργαζομένων.

Το Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ θα αποτελέσει τη βάση για την επέκταση της Ψηφιακής Κάρτας σταδιακά στο σύνολο των επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως κλάδου δραστηριότητας και μεγέθους. Από 1ης Οκτωβρίου έως 30 Νοεμβρίου 2022 θα πραγματοποιηθεί απογραφική διαδικασία του ωραρίου απασχόλησης από το σύνολο των επιχειρήσεων της χώρας.

Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr