Μπορεί να ξεκινάει η διαδικασία για την πώληση του ΟΛΘ, όμως, χθες, τα αποτελέσματα εξαμήνου ήταν τουλάχιστον τραγικά σε σύγκριση με τις προηγούμενες περιόδους εξαιτίας των συνεχόμενων απεργιών (32 συνεχόμενες ημέρες σε σύνολο 180 ημερών) και τις 4 εβδομάδες αποχή από την εργασία τα Σαββατοκύριακα και τις υπερωρίες. Επιπλέον επί 67 ημέρες ήταν κλειστή η σιδηροδρομική σύνδεση προς τα Σκόπια.

Τα αποτελέσματα από τις απεργίες ήταν να μειωθεί ο τζίρος κατά 20,45% στα 21,6 εκατ. ευρώ ενω τα κέρδη εξαμήνου διαμορφώθηκαν στα μισά σχεδόν επίπεδα (5,5 εκατ. ευρώ απο 9,8 εκατ, ευρώ πέρυσι). Όταν αναφερόμαστε σε τζίρο λιμανιών σημαίνει ότι, τα φορτία που δεν μεταφέρθηκαν μέσω του λιμανιού της Θεσσαλονίκης διακινήθηκαν μέσω άλλων λιμανιών.

Οι ξένοι επενδυτές θα λάβουν υπόψιν και την οικονομική χρήση του 2016. Συνεπώς να δούμε τι χρήματα θα δώσουν οι οκτώ όμιλοι για να αποκτήσουν ένα κομβικό λιμάνι