Το φαινόμενο με τις παρουσιάσεις νέων μοντέλων από διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες, πολύ πριν τα δούμε στα επίσημα σημεία πώλησης, είναι πλέον πολύ συχνό.

Από το 2020 έχει αλλάξει δραματικά ο προγραμματισμός των κατασκευαστών οι οποίοι παρότι έχουν καινούρια αυτοκίνητα να δείξουν, ζορίζονται να τα φέρουν μετά στις αγορές όλου του κόσμου.

Μια έρευνα της PwC Consulting επιβεβαίωσε αυτή τη σημαντική καθυστέρηση στις αφίξεις των νέων μοντέλων.

Η έρευνα έδειξε ότι το 34% των αυτοκινήτων που παρουσιάστηκαν το 2023 έφτασαν με καθυστέρηση στις κατά τόπους αντιπροσωπείες, ενώ επιπλέον 21% είχαν καθυστερήσεις λόγω άλλων παραγόντων και θα φτάσουν στις αγορές το 2024.

Μερικοί από τους παράγοντες που οδηγούν σε αυτές τις καθυστερήσεις, σύμφωνα με την PwC, είναι η μείωση του ανθρώπινου δυναμικού, η μη τήρηση προτύπων ποιότητας και τα ζητήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Και καλά όλοι εμείς που περιμένουμε να φτάσει το αυτοκίνητο στην έκθεση να το δούμε από κοντά και να το περιεργαστούμε. Τι σημαίνει όμως αυτή η καθυστέρηση για τους κατασκευαστές;

Σύμφωνα πάλι με την έρευνα υπολογίστηκε ότι μια αυτοκινητοβιομηχανία χάνει σχεδόν 180 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο, κάτι που μεταφράζεται σε 27 με 45 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως για όλο τον κλάδο.

Για να έχουμε μια σύγκριση του παρελθόντος, το newsauto αναφέρει πως το 2018 οι ίδιες καθυστερήσεις ήταν μόλις στο 5%, ενώ το 2017 οι καθυστερήσεις ήταν… μηδενικές!

Διαβάστε ακόμη

Πάνος Μήτρου: Η ελληνική ναυτιλία οδηγεί την κούρσα του υγραερίου και της αμμωνίας (pic)

Μπλίνκεν προς Μητσοτάκη: «Πιο ισχυρές από ποτέ οι σχέσεις και η φιλία μας με την Ελλάδα» (tweet + vids)

Αναλυτές: To ράλι των αμερικανικών κατασκευαστικών θα συνεχιστεί και το 2024 (γράφημα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ