Η ζωή, όπως λένε, κάνει κύκλους. Πολλές φορές με άλλες συνθήκες, όρους αλλά και προκλήσεις.

Όταν το 2015 ο κ. Ρόμπυ Μπουρλάς παρέδωσε τη σκυτάλη της τότε Public με σκοπό να αναλάβει άλλη εταιρεία του Ομίλου Olympia, είχε καταφέρει στην κυριολεξία απ’ το μηδέν να δημιουργήσει μία ισχυρή βάση, πάνω στην οποία θα χτιζόταν το μέλλον ενός σχήματος που πρωταγωνιστεί στην ελληνική αγορά.

Έξι χρόνια μετά επιστρέφει στην Public Media Markt ή PMM, όπως ονομάζεται πια μετά την απορρόφηση της γνωστής αλυσίδας ηλεκτρικών συσκευών, με μία μεγάλη πρόκληση: Να οδηγήσει το σχήμα στη νέα εποχή που ξημερώνει μετά την πανδημία και τις νέες καταναλωτικές συνήθειες που έχουν διαμορφωθεί δίδοντας περαιτέρω ώθηση στη στρατηγική που σήμερα έχει καταστήσει την PMM ως τον Νο1 οmnichannel retailer ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών & ειδών ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και Κύπρο.

Για το Olympia Group και τον κ. Πάνο Γερμανό ο κ. Μπουρλάς, που σημειωτέον διατηρεί και το ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου του Ομίλου, αποτελεί εγγύηση για το αποτέλεσμα.

Γι’ αυτό και προκρίθηκε ως η ιδανική λύση στο αναπάντεχο ζήτημα που προέκυψε όταν ο μόλις για έξι μήνες διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Joern Taubert έπρεπε να αποχωρήσει και να επιστρέψει για προσωπικούς λόγους στην οικογένεια του στη Γερμανία.

Και τούτο διότι ο κ. Μπουρλάς θεωρείται εξαιρετικός γνώστης τριών σημαντικών παραγόντων που τον καθιστούν τον άνθρωπο που θα δώσει μία νέα ώθηση στην εταιρεία. Γνωρίζει πολύ καλά την ελληνική αγορά, το retail αλλά και το ίδιο το μπραντ αφού επί των ημερών του έγινε το πρώτο μεγάλο άλμα της Public.

Σημειωτέον ότι ο κ. Ρόμπυ Μπουρλάς εισήλθε στον Όμιλο Olympia το 2006, ως Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Public, όταν διέθετε μόλις ένα κατάστημα, αυτό στην Πυλαία Θεσσαλονίκης.

Δυο χρόνια μετά ανέλαβε το ρόλο του Γενικού Διευθυντή και το 2012 έγινε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. Επί των ημερών του το δίκτυο καταστημάτων της Public αυξήθηκε αποφασιστικά καλύπτοντας τις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας ενώ από νωρίς έγινε αντιληπτό πως η εταιρεία πρέπει να στραφεί και στο ψηφιακό κανάλι εξελισσόμενη πολύ γρήγορα σε οmnichannel retailer.

Στο μεσοδιάστημα το αποφασιστικό βήμα για την PMM έγινε. Τώρα ο μεγάλος στόχος είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση της σε αυτή την κατεύθυνση. Και η επιστροφή του συμπίπτει με μια σημαντική στιγμή, καθώς η εταιρεία επιδιώκει, να εστιάσει ακόμη περισσότερο στις ανάγκες των πελατών και να προσφέρει μια μοναδική και omni-channel εμπειρία αγορών.

Διαβάστε ακόμα:

Πώς και που επενδύουν τα χρήματά τους τα στελέχη της ΕΚΤ

ΙΟΒΕ: Βελτιώθηκε το οικονομικό κλίμα τον Απρίλιο

Βεστάγκερ: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Ελλάδας προχωράει – Δεν βλέπω μόνο ιδέες αλλά και πράξεις