Τα μεγάλα ποσά τον έβαλαν στο στόχαστρο της γαλλικής κυβέρνησης, και ο λόγος είναι προφανής.

Η γαλλική κυβέρνηση λοιπόν αντέδρασε στα 19 εκατομμύρια ευρώ τα οποία μπήκαν στο ταμείο του γνωστού CEO το 2021, καθώς τους ανήκει το 6,15% της Stellantis.

Διέρρευσε δε, ότι θα πρέπει να ελέγχονται όλα τα υψηλά αμειβόμενα στελέχη μεγάλων εταιρειών.

Ο Πορτογάλος που βρέθηκε στο στόχαστρο, έχει συναντήσει το ίδιο πρόβλημα στο παρελθόν, όταν υπήρξε βοηθός του Carlos Goshn, με τον τελευταίο να δέχεται κριτική για τις αμοιβές του ως επικεφαλής του Renault Group.

O CEO του μεγάλου ομίλου Stellantis -σε περίπτωση που πετύχει τους στόχους σε πωλήσεις- θα κερδίσει ακόμη 220 εκατομμύρια μέχρι το 2026, ποσά που… ζαλίζουν.

Αν ρίξουμε μία ματιά στα κορυφαία στελέχη άλλων μεγάλων ομίλων, θα δούμε πως ο CEO του VW Group λαμβάνει λιγότερα από 8 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, ενώ στην άλλη πλευρά του ατλαντικού ο CEO της General Motors αμείβεται με 23,7 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο.

Ο Tavares είναι ο άνθρωπος – κλειδί του ομίλου και αποτελεί τον ιθύνοντα νου της μετάβασης από το PSA στη Stellantis, και στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Είναι φυσιολογικό να αμείβεται με μεγάλα ποσά, ωστόσο και η γαλλική κυβέρνηση έχει λόγο σε όλο αυτό, σύμφωνα με το Newsauto.

Αφενός μεν γιατί έχει μερίδιο στην εταιρεία και αφετέρου γιατί λογοδοτεί στον γαλλικό λαό που θεωρεί τέτοιες αμοιβές εκτός λογικής και μεγάλη πρόκληση.

Διαβάστε ακόμα:

Πόλεμος, πληθωρισμός και επιτόκια: Ο γόρδιος δεσμός που πρέπει να λύσει η Λαγκάρντ – Τι περιμένουν οι αναλυτές

Απλήρωτοι φόροι και χρέη €1,7 δισ. μόλις τέλειωσαν οι αναστολές

Fitch Ratings: Οι αναθεωρημένες προβλέψεις για Ελλάδα και Ευρώπη