Ένα success story με τη χρήση των εργαλείων της διηγείται η Google προτρέποντας τις επιχειρήσεις να να δημιουργήσουν μια αποτελεσματική και ολοκληρωμένη παρουσία στο Ίντερνετ μέσω των AdWords, Google My Business και YouTube.

Ενας επιχειρηματίας- ξενοδόχος από τη Ζάκυνθο που διατηρεί οικογενειακή επιχείρηση, αντιλήφθηκε νωρίς την ανάγκη των τουριστών να οργανώνουν από το χειμώνα τις καλοκαιρινές διακοπές τους. Δημιούργησε έτσι το 2010 την ιστοσελίδα www.zantehotels4u.com για να προσφέρει μία ολοκληρωμένη πρόταση (διαμονή, μεταφορά και μονοήμερες κρουαζιέρες) σε όσους επισκέπτονται το νησί.

Πέρασε τις εξετάσεις Google Partners ώστε να μπορεί να ακολουθεί της εξελίξεις από κοντά, ξεκίνησε να διαφημίζεται με το AdWords από τον Ιανουάριο φέτος και γνωρίζει πλέον πως οι αναζητήσεις για διακοπές ξεκινάνε μόλις τελειώσουν οι διακοπές του Δεκεμβρίου. Η κίνηση στην ιστοσελίδα του επιχειρηματία έχει αυξηθεί κατά 97% σε σχέση με πέρσι και το 45% αυτής προέρχεται από το AdWords, ενώ το τηλεφωνικό κέντρο δέχεται τηλεφωνήματα, κάτι το οποίο δεν ίσχυε από τόσο νωρίς τα προηγούμενα χρόνια. Ένας άλλος χρήσιμος τρόπος επικοινωνίας των χρηστών για να επικοινωνούν με την επιχείρηση είναι μέσω γραπτών μηνυμάτων κάνοντας κλικ στις Επεκτάσεις Μηνυμάτων AdWords.

Το διαφημιστικό πρόγραμμα AdWords της Google στο διαδίκτυο είναι εύκολο στη χρήση και μπορούν να το αποκτήσουν όλοι οι επιχειρηματίες που χρειάζονται να προσεγγίσουν νέους πελάτες και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Σκοπός, η δημιουργία επιτυχημένων διαφημίσεων και η μετατροπή της διαφημιστικής επένδυσης σε έσοδα. Οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανίζονται στην Αναζήτηση Google και σε άλλους ιστότοπους αναζήτησης, το Gmail και γενικότερα όπου επιλέξει ο καθένας ώστε να βρίσκει το κοινό που στοχεύει.
Ακόμα, όλοι όσοι επιθυμούν να στραφούν προς το εξωτερικό αρκεί να ακολουθήσουν τις συμβουλές της Google και να χρησιμοποιήσουν το Google Analytics για να βρουν από ποιες χώρες είναι οι χρήστες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα της επιχείρησης και να δημιουργήσουν στρατηγική για το SEO και το AdWords.

Τέλος, με το Google My Business και την δημιουργία καναλιού στο YouTube ολοκληρώνεται η εικόνα της επιχείρησης στο διαδίκτυο, καθώς προσφέρει στους πελάτες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με όλες τις σημαντικές πληροφορίες επικοινωνίας των επιχειρήσεων- όπως οι ώρες λειτουργίας, ο τηλεφωνικός αριθμός τους ή οδηγίες πρόσβασης στους χάρτες της Google και αυξάνει την εμπιστοσύνη του κοινού προς την επιχείρηση. Με το YouTube οι επιχειρηματίες μπορούν να ανεβάσουν και να κάνουν διαθέσιμο στο κοινό την εικονική περιήγηση της επιχείρησης αλλά και όσες ιστορίες θα ήθελαν να επικοινωνήσουν προς τα έξω.