Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας των μοντέλων της Toyota, προκύπτει και από την ικανότητα της εταιρείας να προσφέρει τα κατάλληλα μοντέλα σε κάθε χώρα.

Τα τελευταία χρόνια, η Toyota είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο. Η εταιρεία έχει πολύ ισχυρή παρουσία σε πέντε ηπείρους, με εργοστάσια παραγωγής και κέντρα εξέλιξης και σχεδιασμού. Η Toyota δημιουργεί αυτοκίνητα σύμφωνα με τις εκάστοτε τάσεις των αγορών στις χώρες που δραστηριοποιείται αν και οι μεγαλύτερες επιτυχίες της τα τελευταία χρόνια, είναι εκείνες που χαρακτηρίζονται ως «παγκόσμια αυτοκίνητα».

Τα Yaris, Corolla, RAV4 και Land Cruiser είναι μερικά από τα παραδείγματα που συγκαταλέγονται μέσα στη μεγάλη γκάμα των μοντέλων που διαθέτει η εταιρεία. Σημαντικό μέρος της εμπορικής επιτυχίας όλων των παραπάνω, είναι και η εξελιγμένη υβριδική τεχνολογία των μοντέλων της. Με ιστορία που ξεπερνά πια τα 20 χρόνια, η Toyota κατασκευάζει υβριδικούς κινητήρες και προσφέρει τέτοιου είδους μοντέλα, καλύπτοντας τις ανάγκες εκατομμυρίων πελατών της παγκοσμίως.

Έχει έρθει η ώρα όμως για το επόμενο μεγάλο βήμα, που δεν είναι άλλο από τη δημιουργία γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Ακόμα και σήμερα, που έχει ήδη λανσάρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, η Toyota μοιάζει να κινείται με «μια ταχύτητα κάτω» σε σχέση με τους κυριότερους ανταγωνιστές της. Μέχρι τώρα και καθώς έχει επικεντρωθεί στη βελτίωση των υβριδικών αυτοκινήτων αυτά, οι πόροι που έχουν διατεθεί στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα είναι σημαντικά λιγότεροι.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, ο κατασκευαστής που δείχνει το δρόμο σε όλους τους άλλους, στο συγκεκριμένο τομέα, είναι κυριολεκτικά ο μικρότερος, σύμφωνα με το newsauto. Πέραν της αντίφασης, το δίλημμα για την Toyota είναι υπαρκτό, μια και η ανάγκη για αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων, στο άμεσο μέλλον, θα την κάνει νομοτελειακά να εγκαταλείψει την τεχνολογία των υβριδικών που δεν καλύπτουν την ανάγκη μηδενισμού των ρύπων και τότε, θα χρειαστεί πολύ δουλειά και σίγουρα μεγάλες επενδύσεις.

Διαβάστε ακόμη 

Δημήτρης Κοντομηνάς: Πώς η τεράστια περιουσία του «ροκανίζεται» από τους πλειστηριασμούς (pics)

«Χρυσό» πληρώνουν οι Έλληνες το κεραμίδι – Πόσο αυξήθηκαν τα επιτόκια, πως κυμάνθηκε η ζήτηση για δάνεια  

Eurostat: Πρώτες ενδείξεις για πτώση πληθωρισμού σε Ελλάδα και ΕΕ