Ο Όμιλος Volkswagen, σε συνεργασία τα συνδικάτα της εταιρίας, έχει ξεκινήσει μια εκτεταμένη πρωτοβουλία εξοικονόμησης κόστους ύψους 10 δισεκατομμυρίων ευρώ με στόχο την ενίσχυση της κερδοφορίας της ναυαρχίδας του, της VW.

Το ολοκληρωμένο σχέδιο περιλαμβάνει την επιτάχυνση των διαδικασιών ανάπτυξης και παραγωγής, τη μείωση των δαπανών για το εργατικό δυναμικό και τον εξορθολογισμό των πρακτικών προμηθειών.

Τα μέτρα αυτά αναμένεται να αποφέρουν σημαντικά κέρδη μέχρι το 2026, εκτοξεύοντας το περιθώριο κέρδους της εταιρείας από το 3,4% στο 6,5%.

Συγκεκριμένα, η VW στοχεύει να επιτύχει ετήσια εξοικονόμηση 320 εκατομμυρίων ευρώ μέσω αποτελεσματικότερων στρατηγικών αγορών και πάνω από 250 εκατομμύρια ευρώ μέσω της βελτιστοποίησης των δραστηριοτήτων της μετά την πώληση.

Επιπλέον, σχεδιάζει να εξοικονομήσει περισσότερα από 200 εκατομμύρια ευρώ ετησίως με τη βελτίωση των χρονοδιαγραμμάτων παραγωγής και τη μείωση των δοκιμαστικών οχημάτων που χρησιμοποιούνται στην τεχνική ανάπτυξη έως και κατά 50%, εστιάζοντας περισσότερο σε ψηφιακές μεθοδολογίες δοκιμών.

Αυτή η προσπάθεια μείωσης του κόστους αναμένεται να συνεισφέρει 4 δισεκατομμύρια ευρώ στα αποτελέσματα της εταιρείας έως το 2024.

Για να ευθυγραμμιστεί με αυτούς τους στόχους, η VW θα μπορούσε να εξετάσει το ενδεχόμενο επιλεκτικών καταγγελιών συμβάσεων εργασίας, αφήνοντας κενές θέσεις ακάλυπτες, ώστε να μειωθεί ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων χωρίς να καταφύγει σε απολύσεις.

Σε μια στρατηγική κίνηση, η VW πρόκειται επίσης να μειώσει το κόστος του διοικητικού προσωπικού της μάρκας VW κατά 20%, να συντομεύσει τους κύκλους ανάπτυξης προϊόντων σε τρία χρόνια από 50 μήνες και να ακυρώσει μια εγκατάσταση έρευνας και εξέλιξης 800 εκατομμυρίων ευρώ στο Βόλφσμπουργκ.

Παράλληλα, σύμφωνα με το newsauto, η VW έχει εφαρμόσει μέτρα όπως το πάγωμα προσλήψεων, προσωρινές απολύσεις και περικοπές στην παραγωγή για να ενισχύσει τα κέρδη της μάρκας VW.

Η πίεση που δέχεται η VW είναι ιδιαίτερα σημαντική στην Κίνα, όπου η εταιρεία έχασε την κορυφαία θέση της στην αγορά από την BYD, η οποία αναδεικνύεται στον ισχυρότερο πόλο των ηλεκτρικών παγκοσμίως μαζί με την Tesla.

Διαβάστε ακόμη

Με διαφορετικές «ταχύτητες» η ζήτηση για καταναλωτικά και στεγαστικά δάνεια

Τιμολόγια ρεύματος: Τέλος στις απορίες – Ποιους συμφέρει το μπλε και ποιους το πράσινο

Γιάννης Αντετοκούνμπο: Τα νέα «τρίποντα» στο real estate – Ποιες επενδύσεις του προτάθηκαν

Γιώργος Προκοπίου: «Στη Ναυτιλία κάνω το χόμπι μου»

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ