Με αφορμή τη διακίνηση κακόβουλων sms σε αδιευκρίνιστο αριθμό χρηστών του διαδικτύου, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία  (ΕΛΤΑ) ενημερώνουν τους καταναλωτές ότι δεν αποστέλλουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή μηνύματα κινητής τηλεφωνίας (sms)  στους πελάτες τους, μέσω των οποίων ζητούν στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας, με σκοπό την παράδοση κάποιου δέματος.

Τα ΕΛΤΑ επισημαίνουν ότι πρόκειται για απόπειρες εξαπάτησης και προσπάθεια υποκλοπής προσωπικών στοιχείων (phishing) και συνιστούν στους πολίτες να είναι προσεκτικοί και, σε περίπτωση που λάβουν τέτοιου είδους κακόβουλα μηνύματα,

* να μην απαντήσουν σε αυτά,

* να μην ακολουθήσουν τυχόν συνδέσμους ((Links)

* να μην δώσουν τους προσωπικούς κωδικούς (Username και Password) των τραπεζικών λογαριασμών και πιστωτικών τους καρτών

Η χρήση της επωνυμίας και των λογοτύπων ΕΛΤΑ από τους αποστολείς τέτοιων κακόβουλων μηνυμάτων είναι παράνομη.

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία έχουν ενημερώσει, από την πρώτη στιγμή, τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και επιφυλάσσονται παντός νομίμου δικαιώματός τους.

Διαβάστε ακόμα:

Πιερρακάκης: Στις 15 Ιουλίου η εφαρμογή για τον έλεγχο του Covid Pass στην εστίαση – Πώς θα λειτουργεί (vid)

Σύσκεψη υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη για την ΕΑΒ – 700 προσλήψεις έως το τέλος του 2021

Γιατί οι γερμανικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα σταματήσουν να πουλούν φθηνό κρέας