«Γιατί πολλοί Κινέζοι αγοράζουν ελληνικά ακίνητα» είναι ο τίτλος δημοσιεύματος στην ηλεκτρονική έκδοση της οικονομικής επιθεώρησης Handelsblatt.

Το άρθρο υπενθυμίζει ότι «μετά από ένα διάλειμμα δύο ετών λόγω πανδημίας, η Air China αρχίζει και πάλι τις πτήσεις προς την Αθήνα» και επισημαίνει ότι «από το 2015 η κινεζική εταιρία logistics COSCO ελέγχει το λιμάνι του Πειραιά, τον δεύτερο μεγαλύτερο σταθμό φορτοεκφόρτωσης στην Ευρώπη και σημαντικό κόμβο για την πρωτοβουλία Belt and Road, τον νέο Δρόμο του Μεταξιού.

Οι Έλληνες πλοιοκτήτες ανήκουν στους καλύτερους πελάτες των κινεζικών ναυπηγείων και έχουν ναυλώσει πολλά από τα πλοία τους σε κινεζικά εφοπλιστικά γραφεία».

Όσον αφορά τους επίδοξους επενδυτές στην αγορά ακινήτων, η εφημερίδα του Ντίσελντορφ επισημαίνει ότι «στην Ελλάδα έχει αναπτυχθεί μία ολόκληρη βιομηχανία προσφοράς υπηρεσιών: Μικρά, μαύρα λεωφορεία υποδέχονται στο αεροδρόμιο τους ταξιδιώτες από την Κίνα, οι οποίοι συνοδεύονται από διερμηνείς όταν πηγαίνουν στους μεσίτες και οδηγούνται στα ραντεβού τους για να δουν τα ακίνητα.

Διαβάστε τη συνέχεια στην DW