Οι ασφαλιστικές εταιρείες θεωρούνται συνοπτικά ως εγκαταστάσεις που προορίζονται να ακυρώσουν ή να ελαχιστοποιήσουν τις αρνητικές συνέπειες απρόβλεπτων ατυχιών. Πράγματι, οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι αναδόχοι των αποτελεσμάτων κινδύνου. Οι βιομηχανοποιημένες και ωριμασμένες κοινωνίες εξαρτώνται από την ασφάλιση. Αυτή είναι μια εξήγηση γιατί πολλές εταιρείες και βιομηχανίες στις ανεπτυγμένες χώρες δεν ρευστοποιούνται ή «υποχωρούν» σε τέτοιες κοινωνίες.

1. Έλλειψη εμπιστοσύνης

Αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο πολλά άτομα δεν ασχολούνται με την ασφάλιση. Πολλές ασφαλιστικές εταιρείες αποτυγχάνουν να πληρώσουν αποζημιώσεις και δεν δικαιούνται να προσφέρουν κάποια οφέλη. Ως εκ τούτου, οι περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν απλώς την ασφάλιση ως ένα από τα περιττά έξοδα. Πολλές ασφαλιστικές εταιρείες κλείνουν λόγω οικονομικών προκλήσεων και τα άτομα που είναι θύματα της απώλειας δεν σκέφτονται καν να αγοράσουν ασφαλιστήρια συμβόλαια.

2. Ανταγωνισμός

Σήμερα, υπάρχουν πολλές ασφαλιστικές εταιρείες στην αγορά και ως εκ τούτου υπάρχει μια έντονη πρόκληση για τους ασφαλιστές. Κάθε εταιρεία αναζητά τον καλύτερο τρόπο πώλησης των ασφαλιστικών της προϊόντων με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και στοχεύει σε μια συγκεκριμένη ομάδα ατόμων. Οι περισσότερες ασφαλιστικές επιχειρήσεις, ειδικά οι νέες είναι οι πιο αμφισβητούμενες εταιρείες. Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι άνθρωποι εμπιστεύονται ορισμένες από τις υπάρχουσες ασφαλιστικές εταιρείες σε σύγκριση με τις νέες επιχειρήσεις, καθώς οι νέες επιχειρήσεις λειτουργούν σε μια λεπτή γραμμή μεταξύ αποτυχίας και επιτυχίας – και κανείς δεν θα θέλει να αναλάβει τέτοιους κινδύνους με τα λίγα χρήματα που έχει.

3. Κακή διαχείριση

Ως ιδιοκτήτης της ασφαλιστικής επιχείρησης, κάποιος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για όλα τα ζητήματα που μπορεί να έχουν οι πελάτες του σχετικά με τη διαχείριση της ασφαλιστικής επιχείρησης. Όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες που υφίστανται κακή διαχείριση δεν μπορούν να κρύψουν τα λάθη τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα χωρίς να το αντιληφθούν οι πελάτες. Με την πάροδο του χρόνου, θα υπάρχει συνεχής αύξηση στον αριθμό των παραπόνων των πελατών και εάν η ασφαλιστική εταιρεία του/της δεν είναι διαφανής, τότε θα χάσει περισσότερους πελάτες. Επίσης, η ανίκανη διαχείριση μπορεί να κοστίσει πολύ στην εταιρεία, ιδιαίτερα εάν έχουν κακή επικοινωνία με τους πελάτες τους.

4. Οικονομική αστάθεια

Όταν η οικονομία της χώρας βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση, όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες θα επηρεαστούν. Σε τέτοιες περιπτώσεις, τα επιτόκια μπορεί να επηρεαστούν έτσι ώστε οι ασφαλιστικές εταιρείες να αναγκαστούν να αυξήσουν τα ασφάλιστρα τους, όπως ακριβώς τα επιτόκια των πιστωτικών διευκολύνσεων που παρέχουν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.

5. Αδύναμο ανθρώπινο δυναμικό

Πολλές από τις ασφαλιστικές εταιρείες σήμερα διαχειρίζονται από μη επαγγελματίες. Στην πραγματικότητα, πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι αυτό που χρειάζεται για να είσαι επαγγελματίας ασφάλισης είναι απλώς κάποιες γνώσεις οικονομικών χωρίς εξειδικευμένη εκπαίδευση. Πράγματι, αυτό έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την αξιοπιστία και τη λειτουργία των ασφαλιστικών εταιρειών αυτόν τον αιώνα.

Αυτές είναι μερικές από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες. Περιλαμβάνουν την κακοδιαχείριση, την οικονομική αστάθεια, την έλλειψη εμπιστοσύνης και τον ανταγωνισμό μεταξύ άλλων.

Διαβάστε ακόμη

Τράπεζα Πειραιώς: Τα μηνύματα από την πρώτη ημέρα του placement – Η μεγάλη υπερκάλυψη και η «δίψα» για ελληνικά assets

Το νέο υπόσκαφο τουριστικό project του «Mr. Φρεσκούλη» στη Σέριφο (pics)

«Hydra’s Art Residencies»: Η περιπέτεια μιας στρατηγικής επένδυσης και το νέο σφυρί (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ