Ελλάδα

Καραμανλής: Ερχεται εκπτωτικό πακέτο για τους εμβολιασμένους επιβάτες στα ΜΜΜ

  • newsroom


Κίνητρα για τους επιβάτες των ΜΜΜ που διαθέτουν πιστοποιητικό εμβολιασμού προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής

Ο υπουργός αποκάλυψε ότι το υπουργείο εξετάζει να δώσει κίνητρα σε μορφή εκπτώσεων για τους τακτικούς εμβολιασμένους χρήστες των ΜΜΜ. “Τα 2/3 των επιβατών έχουν τις μηνιαίες ή τριμηνιαίες κάρτες μεταφοράς και σύντομα θα ανακοινώσουμε κάποιο εκπτωτικό πακέτο για τους εμβολιασμένους” είπε χαρακτηριστικά στον ΣΚΑΪ.

 Παράλληλα, τόνισε ότι είναι απίθανο να αποκλειστούν από τα Μέσα οι ανεμβολίαστοι ή να υπάρχουν διαφορετικοί συρμοί στο Μετρό ανάλογα με το αν έχουν κάνει ή όχι το εμβόλιο. “Πρέπει να πείσουμε αυτούς τους ανθρώπους να εμβολιαστούν, όχι να τους αποκλείσουμε”, τόνισε.

Ερωτηθείς αν εξετάζεται ο υποχρεωτικός εμβολιασμός των εργαζομένων στα ΜΜΜ, σημείωσε ότι θα ήταν υπερβολικό σε αυτή τη φάση να γίνει κάτι τέτοιο.

“Στην κυβέρνηση πιστεύουμε όχι στον εξαναγκασμό, αλλά στην πειθώ και τον κοινό νου. Στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ έχουμε λάβει μέτρα προστασίας των εργαζομένων, καθώς η μπροστινή πόρτα δεν ανοίγει και υπάρχει κουβούκλιο. Στο μετρό οι οδηγοί και οι περισσότεροι εργαζόμενοι είναι απομονωμένοι. Θα ήταν υπερβολικό σε αυτή τη φάση το υπουργείο να προτείνει υποχρεωτικότητα”, επισήμανε.

Άλλωστε, όπως είπε ο κ. Καραμανλής, οι περισσότεροι οδηγοί είναι πλήρως εμβολιασμένοι, ενώ γίνονται συνεχείς απολυμάνσεις και συχνά rapid tests στους εργαζομένους, ενώ τα δρομολόγια έχουν αυξηθεί κατά 3.000.

“Δημοσιεύτηκε μια έκθεση, η οποία αναφέρει ότι οι μοναδικές χώρες που αύξησαν τα δρομολόγια των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι η Ελλάδα και το Σίδνεϊ”, τόνισε.

Διαβάστε ακόμη

Ποιος παρήγγειλε σκάφος 60 μέτρων, γιατί στις τράπεζες άναψαν καντήλια, η επιστροφή του Γ. Λογοθέτη και ο δάκτυλος ΤΧΣ σε Εθνική

Βασιλάκης: Ελπίζω ότι έχουμε περάσει το πιο δύσκολο κομμάτι της πανδημίας – «Θωρακισμένη» η Aegean

KPMG: Μελέτη επιβεβαιώνει εφιαλτική έρευνα του ΜΙΤ από το 1972 για οικονομική κατάρρευση έως το 2040