Συνέντευξη γύρω από τον χώρο των υποδομών, των έργων αλλά και των μεγάλων θεμάτων που απασχολούν τον τεχνικό κόσμο της χώρας, έδωσε ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Καραμανλής στο ypodomes.com.

Μιλά για έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού από το Υπουργείο Υποδομών ενώ για το φλέγον θέμα των υπερβολικών εκπτώσεων σημειώνει πως από το 2000 μέχρι το 2016 ένα στα 4 έργα είχαν έκπτωση πάνω από 50%, κάτι που όπως τονίζει “Δεν πιστεύω σε θεαματικές λύσεις τύπου φωτοβολίδας, χρειάζεται να καταλάβουμε το πρόβλημα και να το λύσουμε με σχέδιο”.

Σε σχέση με τα νέα έργα, προκρίνει τα σιδηροδρομικά, καθώς εκεί παρατηρεί ελλείψεις, ενώ αναφέρει συγκεκριμένα έργα που θα πρέπει να υλοποιηθούν όπως η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ο ΒΟΑΚ, το Πάτρα-Πύργος, το Αεροδρόμιο στο Καστέλι και τον νέο τερματικό σταθμό ΚΤΕΛ της Αθήνας στον Ελαιώνα.

Προκρίνει τις συμβάσεις παραχώρησης και το μοντέλο των πληρωμών διαθεσιμότητας ως μελλοντικά μοντέλα χρηματοδότησης έργων ενώ για τον Νόμο 4412/2016 σημειώνει πως δεν αλλάζει ουσιαστικά το πλαίσιο και όπως χαρακτηριστικά αναφέρει “αυτό που χρειάζεται να γίνει είναι να διορθωθούν κάποιες στρεβλώσεις του νόμου προς την κατεύθυνση της μεγαλύτερης διαφάνειας και αποτελεσματικότητας”.