«Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρώτο έτος λειτουργίας της νέας πλατφόρμας “ψηφιακών ραντεβού” myOAEDlive για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών, μέσω τηλεδιάσκεψης, καθώς πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 8.000 ραντεβού με πολίτες και επιχειρήσεις, που δήλωσαν πολύ υψηλά ποσοστά ικανοποίησης για τις υπηρεσίες της πλατφόρμας και την εξυπηρέτησή τους από τα στελέχη του Οργανισμού», σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΕΔ.

Υπενθυμίζεται ότι, μέσω της πλατφόρμας myOAEDlive, για πρώτη φορά, άνεργοι και επιχειρήσεις μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα για υπηρεσίες μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης) με τους εξειδικευμένους εργασιακούς συμβούλους ανέργων και εργοδοτών του ΟΑΕΔ, αποφεύγοντας την προσέλευση στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ).

Η πλατφόρμα ενεργοποιήθηκε στις 9 Δεκεμβρίου 2020, παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες προς ανέργους και επιχειρήσεις, ενώ, τον περασμένο Μάρτιο, εμπλουτίστηκε με επιπλέον υπηρεσίες, όπως η επικαιροποίηση στοιχείων του μητρώου εγγεγραμμένων ανέργων και η αναζήτηση θέσεων εργασίας ή εργαζομένων στον ΕΟΧ, μέσω του ευρωπαϊκού δικτύου υπηρεσιών απασχόλησης και επαγγελματικής κινητικότητας EURES.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «η ανταπόκριση των πολιτών κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της πλατφόρμας ήταν εντυπωσιακή, καθώς έχουν ήδη πραγματοποιηθεί 8.000 ραντεβού.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, το 67% των κρατήσεων αφορούσε συμβουλευτικές υπηρεσίες προς ανέργους, το 11% συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις, το 21% επικαιροποίηση στοιχείων μητρώου ανέργων και το 1% υπηρεσίες του ευρωπαϊκού δικτύου υπηρεσιών απασχόλησης και επαγγελματικής κινητικότητας EURES.

Διαβάστε ακόμα:

Lamda: Εως 410 εκατ. ευρώ η επένδυση για το μεγαλύτερο mall της Ελλάδας- Το 2025 η ολοκλήρωση

Pantone: Αυτό είναι το νέο χρώμα του 2022 (vid)

Chelsea FC Women: Έφεραν 41.000 εισιτήρια στο Γουέμπλεϊ και πήραν πριμ μόνο… 25.000 λίρες