Στην επιβολή πλαφόν σε αλεύρι και ηλιέλαιο προχώρησαν μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σε μια προσπάθεια να μην υπάρξουν ελλείψεις. Σύμφωνα με παράγοντες του κλάδου οι κινήσεις αυτές είναι προληπτικού χαρακτήρα.

Το μέτρο μέχρι στιγμής αφορά κυρίως αγορές από τα ηλεκτρονικά καταστήματα των σούπερ μάρκετ. Είχε προηγηθεί η επιβολή άτυπου πλαφόν στις πωλήσεις ηλιέλαιου από τις αλυσίδες χονδρικής, προκειμένου να εξυπηρετηθούν όλοι οι πελάτες και κυρίως αυτοί της εστίασης.

Σε ηλεκτρονικό κατάστημα μεγάλου σούπερ μάρκετ, υπάρχει πλαφόν μέχρι τέσσερις συσκευασίες για τους δημοφιλείς κωδικούς, όπως για αλεύρι για όλες τις χρήσεις. Το ίδιο ισχύει σε άλλα μεγάλα καταστήματα και για το ηλιέλαιο.

Διαβάστε ακόμη

Από 1η Απριλίου η μείωση της τιμής των καυσίμων σε… προπολεμικά επίπεδα

Πόσο ασφαλές είναι τελικά το Telegram – Ο Ρώσος ιδρυτής του Πάβελ Ντουρόφ και οι σχέσεις με Μόσχα και Κίεβο

Ο φόρος στα υπερκέρδη, η Deca, η Wood και το ΧΑ, η ωραία Ελένη και τα πανάκριβα ρολόγια