Διχασμός. Είναι η λέξη που τείνει να χαρακτηρίζει την ελληνική κοινωνία γενικότερα και περισσότερο εμφανώς τα τελευταία χρόνια.

Το ίδιο συνέβη και με το παράδειγμα της «Black Friday». Από τη μια οι ορδές των ανθρώπων που θεώρησαν μεγάλη ευκαιρία τις όποιες προσφορές αποφάσισε κάθε κατάστημα και από την άλλοι όλοι εκείνοι που κατακρίνουν τον υπερκαταναλωτισμό και την καταναλωτική μανία, ειδικά σε μια εποχή που η αγοραστική δύναμη χαρακτηρίζεται αδύναμη έως ανύπαρκτη για το μεγαλύτερο τμήμα της κοινωνίας.

Από την άλλη, τα social media παίζουν δυναμικό ρόλο στην αποτύπωση της πραγματικότητας, όπερ και εγένετο με τη διάσημη πλέον και στη χώρα μας, Black Friday.

Οι αναρτήσεις χιλιάδες. Τα σχόλια ποικίλα.

Πάρτε ένα μικρό δείγμα από φωτογραφίες και trolls που αναρτήθηκαν στα social media

ουρα1

ουρα2

ουρα3

ουρες

εκπτωση

trol1

provata-katarroikos

troll6

troll7

15179207 10205840112481338 1369918241806825466 n

troll5

troll4

troll2