Ενέργεια & Περιβάλλον

ΔΕΗ BLUE: Αυτό είναι το «όχημα» της επιχείρησης στην ηλεκτροκίνηση (pic)

  • Μαριάννα Τζάννε


Aπό αύριο εγκαινιάζει το νέο brand στην αγορά-χωρίς χρέωση οι νέες υπηρεσίες ως τα τέλη καλοκαιριού.

Με το χρώμα του ουρανού και της καθαρής θάλασσας εγκαινιάζει την παρουσία της στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης η ΔΕΗ. Η ΔΕΗ BLUE είναι από την Πέμπτη το νέο λογότυπο της επιχείρησης μέσα από το οποίο υλοποιεί την επιχειρηματική της στρατηγική για το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης σε όλη τη χώρα.

Παρουσιάζοντας σε ειδική εκδήλωση, το νέο σχεδιασμό ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ κ. Γιώργος Στάσσης, είπε ότι η εταιρεία υλοποιεί το business plan που παρουσίασε πριν από 18 μήνες για τον ενεργειακό μετασχηματισμό και ιεραρχεί πολύ ψηλά το στοίχημα του εξηλεκτρισμού με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος και μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

«Στην ΔΕΗ είπαμε ότι δεν θα το χάσουμε το στοίχημα αυτό και θα δημιουργήσουμε το μεγαλύτερο δίκτυο προσβάσιμων φορτιστών μέσα από μία μάρκα και ένα ισχυρό σύμβολο» είπε ο επικεφαλής της εταιρείας και περιέγραψε μια εικόνα από το κέντρο της πόλης, όπως στο Σύνταγμα και την Ομόνοια τα αυτοκίνητα θα είναι αθόρυβα και δεν θα ρυπαίνουν.

«Δεν είμαστε μακριά από την στιγμή που θα έχουμε τις υπηρεσίες που χρειαζόμαστε την ώρα που κάνουμε τα ψώνια μας σε ένα εμπορικό κέντρο ή στο super market ή στην πλατεία του δήμου, υπηρεσίες με τις οποίες θα ενημερωνόμαστε για το υπόλοιπο φόρτισης ή για ειδικά πακέτα που θα μας παρέχει η ΔΕΗ».

Το μοντέλο της ηλεκτροκίνησης την επόμενη μέρα περιέγραψε και ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ κ. Αλέξανδρος Πατεράκης.

Στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται ο κάτοχος ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα είναι ένας συνηθισμένος καταναλωτής, ο οποίος όμως θα διαθέτει ένα Φ/Β πάρκο, μια εγκατάσταση μπαταρίας και ένα ψηφιακό μετρητή. Στην διάρκεια της μέρας θα παράγει και θα αποθηκεύει ενέργεια και παράλληλα θα κάνει και την διαχείριση της ενέργειας, την οποία θα ανταλλάσσει και θα συμψηφίζει μέσα από το δίκτυο της γειτονιάς ακολουθώντας το μοντέλο του Prosumer. Όπως είπε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι μέρος ενός μεγαλύτερου οικοσυστήματος που οι καταναλωτές θα έχουν συμμετοχή και έλεγχο, τονίζοντας ότι η ηλεκτροκίνηση είναι μόνο η αρχή.

Από τα 7,2 εκ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2019, υπολογίζεται ότι θα φτάσουμε στα 120 εκ. το 2030 με θεαματική αύξηση των δικτύων φόρτισης. Σήμερα στον πλανήτη κυκλοφορούν 1,14 δισεκατομμύρια αυτοκίνητα. Όπως αναφέρθηκε, οι μεγάλες αγορές Κίνα και ΕΕ είναι στο κάδρο και αναπτύσσονται με γρήγορες ρυθμούς. Στην Ελλάδα στόχος είναι το 30% των νέων οχημάτων έως το τέλος του 2030 να είναι ηλεκτρικά.

Ο Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης Κυριάκος Κοφινάς παρουσίασε την ψηφιακή εφαρμογή DEIBlue που ο πελάτης θα μπορεί από αύριο να χρησιμοποιεί ώστε να εντοπίζει τον κοντινότερο φορτιστή, να σχεδιάζει τη διαδρομή, να πληρώνει και να συνδέεται ώστε να λαμβάνει προσωποποιημένες υπηρεσίες. Η «ΔΕΗ Blue» θα παρέχει 24ωρη υποστήριξη σε όλους τους χρήστες ιδιώτες, επαγγελματίες, επιχειρήσεις, δημόσιους οργανισμούς, κ.α. είπε ο κ. Κοφινάς. Θα παρέχει υπηρεσίες roaming και στους ξένους χρήστες ηλεκτρικών αυτοκινήτων που επισκέπτονται τη χώρα μας μέσω της πλατφόρμας Gireve.

Ως κομβικής σημασίας στο εγχείρημα της ηλεκτροκίνησης, χαρακτήρισε τη συμμετοχή της ΔΕΗ, η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτού Πλούτου κ. Αλεξάνδρα Σδούκου. «Εδώ και δύο χρόνια ξεκινήσαμε από τα προφανή, να δημιουργήσουμε θεσμικό πλαίσιο που δεν υπήρχε για να δώσουμε κίνητρα ώστε να αναπτυχθεί η ηλεκτροκίνηση». Το ποσοστό του 0,7% έχει φτάσει στο 5%. Μίλησε για πολύ μεγάλη αύξηση στις ταξινομήσεις αύξηση της διείσδυσης στα ηλεκτρικά ποδήλατα αλλά και μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον για υποδομές φόρτισης. Όπως είπε σε αυτό θα συνδράμει και η πολιτεία επενδύοντας περίπου 100 εκατ. για δίκτυο δημόσιων φορτιστών από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Διαβάστε ακόμη 

Μετακινήσεις στα νησιά: Τι αλλάζει από 5 Ιουλίου – Τα νέα μέτρα 

Η «επέλαση» της παραλλαγής Δέλτα στην ευρωπαϊκή οικονομία – Ποιοι και πόσο κινδυνεύουν 

Επίδομα 534: Ποιοι μπαίνουν σε αναστολή τον Ιούλιο – Όλοι οι ΚΑΔ