Η ΔΕΗ με στόχο την άμεση, συνεχή και αποτελεσματική ενημέρωση και εξυπηρέτηση των πελατών της, επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της από πάροχο και παραγωγό ενέργειας σε ένα σύμβουλο ενέργειας, που βρίσκεται δίπλα σε κάθε καταναλωτή υπό την νέα πλατφόρμα ΔΕΗ myEnergy. 

Στόχος του ΔΕΗ myEnergy, το οποίο μπορούν να βρουν οι χρήστες ως διακριτό κομμάτι του νέου website της ΔΕΗ, είναι να ενημερώνει διαρκώς και να προτείνει εξατομικευμένες λύσεις για όλα τα κρίσιμα ενεργειακά ζητήματα που μπορεί να απασχολούν ένα σπίτι ή μια επιχείρηση, ειδικότερα σε μία περίοδο όπου το ενδιαφέρον για ορθολογική χρήση ενέργειας αυξάνεται.

Μέσω του ΔΕΗ myEnergy, παρέχονται στους καταναλωτές ολοκληρωμένες λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας ενώ παράλληλα τίθεται ένα διαφανές πλαίσιο εκμάθησης βασικών σημείων διαχείρισης και κατανόησης της κατανάλωσης με συμβουλές και έξυπνα εργαλεία εξοικονόμησης καθώς και τρόπους ενίσχυσης της αποδοτικότητας και βιωσιμότητας. 

Μέσω του ΔΕΗ myEnergy, η ΔΕΗ εντάσσει τους  καταναλωτές σε μια νέα ενεργειακή εποχή με ψηφιακά εργαλεία. Ειδικότερα: 

  • τον ψηφιακό σύμβουλο ΔΕΗ myEnergyCoach για την παρακολούθηση και αξιολόγηση της κατανάλωσης, τον επιμερισμό  της κατανάλωσης στις ηλεκτρικές συσκευές, την αποτύπωση οφέλους ενέργειας και κόστους από την αντικατάσταση ηλεκτρικών συσκευών με σύγχρονες υψηλής ενεργειακής απόδοσης, τη σύγκριση κατανάλωσης καθώς και προσωποποιημένες προτάσεις για την εξοικονόμηση ενέργειας,
  • το ΔΕΗ myEnergyHeatpump, που παρέχει δωρεάν συμβουλευτική για την απόκτηση αντλίας θερμότητας μέσω ειδικά σχεδιασμένης εφαρμογής για εξατομικευμένες προτάσεις για τον τύπο αντλίας που ταιριάζει σε κάθε σπίτι, καθώς και το όφελος από την υιοθέτησή της,

Διαβάστε ακόμα:

Μάικ Ευμορφίδης: «Τα επόμενα βήματα της Μπλε Κέδρος μετά την είσοδο στο ΧΑ»

ΕΝΦΙΑ: Η πληρωμή, οι ρυθμίσεις και ο «αέρας» της ΑΑΔΕ με τους συμψηφισμούς

«Ίλιον Παλλάς»: Στο σφυρί το ιστορικό ακίνητο των Ιωαννίνων (pics)