Το περιοδικό Focus αφιερώνει στην ιστοσελίδα του εκτενές δημοσίευμα για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα.

Μάλιστα, συγκρίνει την κατάσταση με τη Γερμανία και, όπως αναφέρει, η Ελλάδα φαίνεται να υπερέχει: «Αντί να χρησιμεύει ως πρότυπο το γερμανικό παράδειγμα στην Ελλάδα, το μοντέλο αυτό χλευάζεται. “Γερμανία: Απιαστο όνειρο οι 15 εκατ. πωλήσεις ηλεκτρικών μέχρι το 2030”, ήταν ο τίτλος του εξειδικευμένου περιοδικού για αυτοκίνητα Autotriti στις 5 Φεβρουαρίου. “Γερμανία: Ξεθωριάζει το όνειρο για τα ηλεκτρικά οχήματα” έγραψε δύο ημέρες νωρίτερα μια από τις μεγαλύτερες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες στην Ελλάδα, το in.gr. Η απότομη ακύρωση των γερμανικών επιδοτήσεων στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι το θέμα των σχετικών άρθρων. Η Ελλάδα έχει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στο θέμα. Μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο το τρέχον πρόγραμμα επιδότησης της ηλεκτροκίνησης παρατάθηκε μέχρι τις 30 Απριλίου. Παρέχεται επιδότηση έως και 8.000 ευρώ για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και έως 800 ευρώ για τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Οι επιδοτήσεις ισχύουν και για τα επαγγελματικά οχήματα».

Η Αστυπάλαια έχει κάνει στροφή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα Εικόνα: Socrates Baltagiannis/dpa/picture alliance

Και λίγο παρακάτω το δημοσίευμα σημειώνει: «Ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνεχίζει να αυξάνεται. Ένας ακόμη καθοριστικός παράγοντας για την ελκυστικότητα των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα είναι η τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας». Το άρθρο κλείνει με τη διαπίστωση ότι οι Έλληνες σήμερα διαβάζουν για τις δυσοίωνες προοπτικές στη Γερμανία, εκεί που πριν από λίγα χρόνια αναφέρονταν οι γερμανικές επιτυχίες. “Περίπου το 15% των εταιρειών στη Γερμανία αντιμετωπίζει προβλήματα, το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη”, έγραφε ο Οικονομικός Ταχυδρόμος την περασμένη Παρασκευή».

Διαβάστε περισσότερα στην Deutsche Welle