Όλοι έχουμε προσέξει τις εξαιρετικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης και εκπομπής CO2 που συνοδεύουν τα plug-in υβριδικά μοντέλα.

Μάλιστα, οι αριθμοί αυτοί ανοίγουν τον δρόμο είτε για να κυκλοφορούν ελεύθερα στον Δακτύλιο είτε για να γλιτώνουν σημαντικούς δασμούς και φόρους.

Αντίστοιχες νομοθεσίες υπάρχουν και σε άλλες χώρες της ΕΕ, η οποία τα έβαλε κάτω και σκέφτηκε ότι… κάτι δεν πάει καλά με τις μετρήσεις των PHEV.

Για να θυμηθούμε λίγο τη λειτουργία ενός plug-in

Τα περισσότερα PHEV εξοπλίζονται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα που εξασφαλίζει την πλήρως ηλεκτρική λειτουργία σε μεγάλο εύρος ταχυτήτων και σε διαφορετικές καταστάσεις οδήγησης.

Η εξελιγμένη διαχείριση του συστήματος πρόσωσης των plug-in υβριδικών παρέχει τη βάση για συχνή και συνεχή ηλεκτρική οδήγηση.

Το έξυπνο σύστημα διαχείρισης κινητήρα ελέγχει την αλληλεπίδραση του ηλεκτροκινητήρα και του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Αποφασίζει πότε το αυτοκίνητο θα λειτουργεί πλήρως ηλεκτρικά, πότε θα ανακτηθεί ενέργεια ή πότε το αυτοκίνητο θα ρολάρει με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης απενεργοποιημένο και πότε αυτός θα ενεργοποιηθεί εκ νέου.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto