Η Toyota έχει ξεκινήσει με σχετικά αργό ρυθμό τη δημιουργία αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Από την πρώτη στιγμή έκανε γνωστό ότι -εκτός από αυτά- θα προσπαθήσει να εξελίξει όσο το δυνατόν και την τεχνολογία των μπαταριών.

Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει μεγάλη τεχνογνωσία να το πράξει (σημ.: παραγωγή αυτοκινήτων) αλλά και μεγάλη πίστη στις εταιρικές αξίες που -εν πολλοίς- αποτελούν ουσιαστικά στοιχεία του αξιακού κώδικα των Ιαπώνων. Έτσι, όταν τα στελέχη της ανακοίνωσαν ότι στόχος τους είναι η εξέλιξη και δημιουργία μπαταριών σταθερού ηλεκτρολύτη, ήταν δεδομένο ότι από εκείνη τη στιγμή δεσμευτήκαν γι’ αυτό και ο μόνος δρόμος είναι η ολοκλήρωση του στόχου.

Πρόσφατα έγινε γνωστό και επίσημα ότι η Toyota θα συνεργαστεί με την Idemitsu, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες πετρελαιοειδών της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου. Φαινομενικά, αυτή είναι μια άκαιρη σύμπραξη -τι σχέση έχει ένας τέτοιος οργανισμός με τις μπαταρίες για ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Όμως, η Idemitsu έχει αρχίσει να πειραματίζεται με τους στερεούς ηλεκτρολύτες πριν από 22 χρόνια (2001). Στις αρχές του καλοκαιριού (τρέχοντος έτους) εκπρόσωπος της εταιρείας ανακοίνωσε ότι ο Όμιλος δημιούργησε ένα τμήμα το οποίο ξεκίνησε την παραγωγή τους, σε μικρή κλίμακα αρχικά.

Η Toyota, με τη σειρά της ανακοίνωσε τον «οδικό χάρτη» της σχετικά με την ηλεκτροκίνηση. Βασικό στοιχείο αυτού είναι έναρξη χρήσης μπαταριών αυτής της τεχνολογίας στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της και η πώλησή τους από το 2027 ή το 2028.

Πέραν αυτού, ως συνεπακόλουθο, η εταιρεία σκοπεύει να δημιουργηθούν συσσωρευτές οι οποίοι θα επιτρέπουν αυτονομία που θα ξεπερνά τα 1.000 χλμ. με μια πλήρη φόρτισή τους. Επίσης, η πλήρωσή τους με ενέργεια μεταξύ του 10%-80% της συνολικής χωρητικότητάς τους να γίνεται σε περίπου δέκα λεπτά της ώρας, σε ταχυφορτιστή DC.

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, σύμφωνα με το newsauto, το επόμενο βήμα της συνεργασίας των δύο εταιρειών προβλέπει ότι η Idemitsu θα δημιουργήσει μεγαλύτερες εγκαταστάσεις για την παραγωγή μπαταριών σταθερού ηλεκτρολύτη, ενώ η Toyota θα αλλάξει τη διαδικασία εξέλιξης και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των νεών ηλεκτροκίνητων μοντέλων της, για να μπορούν να ενσωματωθούν σε αυτά.

Τέλος, το τρίτο στάδιο της συμφωνίας προβλέπει την από κοινού εξεύρεση λύσεων, την ανάπτυξη της απαραίτητης τεχνολογίας και την απόκτηση της τεχνογνωσίας ώστε να ξεκινήσει η παραγωγή τους σε ευρεία κλίμακα.

Διαβάστε ακόμη  

H Ε.Ε. πρέπει να σταματήσει να αγνοεί τη ναυτιλία (pics)

Οι Έλληνες προτιμούν τα βόρεια προάστια για αγορά πολυτελών κατοικιών

ΔΕΗ: Πέφτουν οι υπογραφές για την εξαγορά της ρουμανικής Enel

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ