Χωρίς να υπολογίζονται οι αποζημιώσεις που έχει εγείρει η κοινοπραξία της κατασκευής του μετρό της Θεσσαλονίκης, το κόστος έχει ήδη εκτιναχθεί στα 1,4 δισ. ευρώ, έναντι αρχικού προϋπολογισμού περίπου 1 δισ.

Αυτό προκύπτει από την έκθεση για τα οικονομικά αποτελέσματα της Αττικό Μετρό ΑΕ για το 2015, από την οποία αποκαλύπτεται και η σημαντική έκθεση σε δάνεια της εταιρείας που στα τέλη Δεκεμβρίου έφτασε τα 2 δισ. ευρώ. Επιπλέον φέτος αρχίζει να λήγει η περίοδος χάριτος δανείων που είχε λάβει η Αττικό Μετρό από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για τη χρηματοδότηση των επεκτάσεων του μετρό Αθηνών και του μετρό Θεσσαλονίκης.

Το υπόλοιπο των δανείων για τις επεκτάσεις του μετρό Αθήνας ανέρχονταν στα τέλη Δεκεμβρίου σε 1,07 δισ. ευρώ, ενώ για το μετρό Θεσσαλονίκης (30ετή δάνεια που θα αρχίσουν να αποπληρώνονται από το 2018) σε 650 εκατ. ευρώ. Τον Μάρτιο του 2013 είχε εγκριθεί από την ΕΤΕπ πρόσθετη πίστωση 400 εκατ. ευρώ για χρηματοδότηση της επέκτασης του μετρό Θεσσαλονίκης, η πρώτη δόση του οποίου, ύψους 200 εκατ. ευρώ, δεν έχει ακόμα εκταμιευθεί.

Από τις λογιστικές καταστάσεις προκύπτει, επίσης, πως η Αττικό Μετρό καλείται να επιστρέψει ΦΠΑ, που στα τέλη Δεκεμβρίου, ανέρχονταν σε 89 εκατ. ευρώ, ενώ οι απαιτήσεις που έχει εγείρει η ΣΤΑΣΥ (που διαχειρίζεται το δίκτυο μετρό, τραμ και προαστιακού) ανέρχονται σε 41 εκατ. ευρώ.