Επενδύσεις

Lamda: Επενδύσεις πάνω από 600 εκατ. ευρώ για το νέο hub στο Ελληνικό (pics)

  • Στεφανία Σούκη


Διαδραστικοί τοίχοι και βιτρίνες που θα υποδέχονται τον επισκέπτη με προσωπικά μηνύματα, γρήγορη δοκιμή ρούχων με τη βοήθεια της τεχνολογίας, ακόμη και hands free shopping με… drone στο «υβριδικό» εμπορικό κέντρο των 130.000 τ.μ.

Σε επίπεδα άνω των 600 εκατ. ευρώ εκτιμώνται οι επενδύσεις για το νέο εμπορικό, ψυχαγωγικό και επιχειρηματικό προορισμό στο Ελληνικό, το λεγόμενο commercial hub που θα εκτείνεται σε περισσότερα από 185.000 τ.μ. και παρουσιάστηκε επισήμως από τη Lamda Development για τη μεγάλη ανάπτυξη του Ελληνικού.

Πρόκειται για τους τέσσερις αρχιτεκτονικούς ‘’πόλους’’, συμπεριλαμβανομένου και του Πύργου Μικτής Χρήσης, που θα συνθέσουν το νέο οικοσύστημα και συγκεκριμένα:

-Το ‘’υβριδικό’’ εμπορικό κέντρο των 130.000 τ.μ. το οποίο θα είναι, σύμφωνα με τους επιτελείς της Lamda Development, «το μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο στην Ελλάδα» εκπροσωπώντας τα νέα malls νέας γενιάς.

«Εχουμε προχωρήσει σε έναν υβριδικό σχεδιασμό με ανοικτούς και κλειστούς χώρους λαμβάνοντας υπόψη το κλίμα της χώρας μας για το νέο εμπορικό κέντρο που θα φιλοξενεί μεγάλα ονόματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό», σχολίασε χαρακτηριστικά χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development κ. Οδυσσέας Αθανασίου.

-Το εμπορικό πάρκο νέας γενιάς 30.000 τ.μ. που θα αναπτυχθεί σε συνεργασία με τον όμιλο Fourlis φιλοξενώντας μεταξύ άλλων τα brands ΙΚΕΑ και Intersport που βρίσκονται στο ‘’χαρτοφυλάκιό του’’. «Θα δημιουργήσουμε ένα πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα εμπορικό πάρκο σε χώρους που δεν έχουμε ξαναδεί στην Ελλάδα», σχολίασε σχετικά ο πρόεδρος της Fourlis κ. Βασίλης Φουρλής.

-Οι υπερσύγχρονοι χώροι γραφείων των 27.500 στους επάνω ορόφους του εμπορικού κέντρου που θα στεγάσουν τα κεντρικά γραφεία της τράπεζας Πειραιώς αποτυπώνοντας «και το μεγάλο ενδιαφέρον γι’ αυτή τη μοναδική ανάπτυξη», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά από την τράπεζα η Ελένη Βρεττού, Ανώτερη Γενική Διευθύντρια, Επικεφαλής του Corporate & Ιnvestment Banking.

Πύργος Μικτής χρήσης, ύψους 150 μέτρων όπου θα στεγαστούν ξενοδοχείο, γραφεία και διαμερίσματα και θα συνδέεται με τους άλλους πόλους του commercial hub του Ελληνικού.

«Το commercial hub του Ελληνικού θα αποτελέσει πόλο έλξης για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της πόλης, Ελληνες και ξένους και φυσικά για το 1 εκατ. τουρίστες που θα επισκέπτονται το Ελληνικό κάθε χρόνο.

Η δημιουργία ενός υπερσύγχρονου επιχειρηματικού κέντρου στο Ελληνικό σημαίνει ότι εκεί θα χτυπά τα επόμενα χρόνια η οικονομική και επιχειρηματική ζωή της χώρας», σχολίασε ο κ. Αθανασίου παρουσιάζοντας το φιλόδοξο project της εταιρείας, προσθέτοντας ότι δίνεται ιδιαίτερη σημασία και στον Πύργο μικτής χρήσης που θα αναπτυχθεί ακριβώς δίπλα με τα γραφεία, το ξενοδοχείο και τα διαμερίσματα.

Mall νέας γενιάς

Διαδραστικοί τοίχοι και βιτρίνες που θα υποδέχονται τον επισκέπτη, γρήγορη δοκιμή ρούχων με τη βοήθεια της τεχνολογίας, ακόμη και hands free shopping για τον επισκέπτη που θα παραλαμβάνει τα ψώνια του από… drone.

Eτσι περιέγραψε τη νέα εμπειρία στο νέο εμπορικό κέντρο, το μεγαλύτερο που θα αναπτυχθεί πανελλαδικά η επικεφαλής ανάπτυξης (Chief Development Officer) της Lamda Development, Μελίνα Παΐζη.

«Θα είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά εμπορικά συγκροτήματα στον κόσμο με 130.000 τ.μ. χώρων, ανοικτών και κλειστών, με βεράντες και πλατείες και το πράσινο να πρωταγωνιστεί σε εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους. Πρόκειται για ένα πρότυπο βιώσιμης ανάπτυξης με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες και έξυπνες πράσινες λύσεις ώστε να ελαχιστοποιείται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, με καταστήματα νέας γενιάς και ολοκληρωμένες προτάσεις για τον επισκέπτη, προσφέροντας μία πολυδιάστατη εμπειρία. Ανοίγει έτσι το δρόμο για τα εμπορικά κέντρα του μέλλοντος με προηγμένες τεχνολογίες και εφαρμογές, όπου η επίσκεψη θα ξεκινά από το σπίτι, θα μπορεί κανείς να περιηγηθεί στο website του εμπορικού με βάση τις δικές του ανάγκες και επιθυμίες και να δει αξιολογήσεις άλλων επισκεπτών. Επιπλέον θα μπορεί να κλείσει θέση στο πάρκινγκ, ραντεβού για… personal shopping, να βλέπει διαδραστικούς τοίχους και βιτρίνες που θα τον υποδέχονται με προσωποποιημένα μηνύματα και προσφορές: Εκεί θα μπορεί άμεσα να σκανάρει τα προϊόντα που επιθυμεί μέσω του κινητού του, στα καταστήματα μέσω εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας θα μπορεί να δοκιμάζει τα προϊόντα χωρίς να καθυστερεί στα δοκιμαστήρια».

Διαβάστε ακόμη

Η Dory πάει DK, η Αττικής στην Ellington, ο ΓΑΠ… κάλτσες, ο Σκρέκας πήγε στον μέγα Αλεξέι, ενώ Hines και Μέλισσα ψάχνονται

MyProperty: Nέα πλατφόρμα για πιο γρήγορες μεταβιβάσεις

Λας Βέγκας: Αυτό είναι το νέο resort αξίας 4,3 δισ. – Διαθέτει «βίλες» και «παλάτια» με $15.000 τη βραδιά (pics)