Πολύ καιρό τώρα, ο επικεφαλής της Spirit Group, Μιχάλης Σπυριδάκος, γύρναγε στο μυαλό του τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να παρέχει μια καινοτόμα υπηρεσία που θα «τονώσει» τον ελληνικό τουρισμό. Με τον «φυσικό του χώρο» να είναι ο Πειραιάς, προσπαθούσε να βρει έναν τρόπο να «συνδέσει» το λιμάνι με το αεροδρόμιο. Με το In Town Check-In (ITCI) που εγκαινιάζει σήμερα, βρήκε τον τρόπο.

Ουσιαστικά, η νέα υπηρεσία παρέχει ένα terminal αεροδρομίου στο λιμάνι, εξοικονομώντας χρόνο στους τουρίστες και επιτρέποντάς τους να εκμεταλλευθούν όσο το δυνατό περισσότερο τις ώρες τους στη χώρα και με λιγότερο άγχος και ταλαιπωρία: κι αυτό γιατί με το ITCI, μπορούν, βρισκόμενοι στο λιμάνι, να κάνουν check in και να στείλουν τις βαλίτσες τους στο αεροδρόμιο.

Όχι τυχαία, η Spirit περηφανεύεται ότι το προϊόν, το οποίο προσφέρει η In Town Check – In (ITCI) αποτελεί την πλέον καινοτόμα υπηρεσία τουρισμού αυτή την στιγμή στην Ελλάδα. Γιατί, για πρώτη φορά ενοποιούνται υπηρεσίες προς τον ταξιδιώτη και παρέχονται μέσω ενός πολυχώρου Terminal Αεροδρομίου / Traveller Terminal το οποίο βρίσκεται έξω όμως από το Αεροδρόμιο, μέσα στην πόλη.

Το terminal υποδέχεται επιβάτες οι οποίοι σχεδιάζουν να πετάξουν σε λίγες ώρες / ημέρες από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, επιτρέποντάς τους να κάνουν Self Check – In με την καθοδήγηση των agents της ITCI.

Οι ταξιδιώτες, μπορούν να αφήνουν τις αποσκευές τους και να παραλαμβάνουν Boarding Pass και Baggage Tag για να είναι ελεύθεροι με την βοήθεια του εξειδικευμένου Concierge προσωπικού να εξερευνήσουν τις ομορφιές της Αθήνας, καταλήγοντας λίγο πριν την πτήση τους απευθείας στη θύρα επιβίβασης!

Ο πρώτος επιβατικός σταθμός της ITCI , βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά, εντός των εγκαταστάσεων του ΟΛΠ και ενώ σχεδιάζονται και άλλοι σε hot προορισμούς της χώρας, με πρώτο το κέντρο της Αθήνας, θα εξυπηρετεί τουρίστες, city Breakers, επιχειρηματικούς ταξιδιώτες, πληρώματα Ναυτιλιακών εταιρειών, επαγγελματίες, επισκέπτες εκθέσεων, αθλητικές ομάδες κ.α.

Η δομή των προϊόντων, τα οποία προσφέρει η ITCI, βασίζεται σε τρεις κεντρικούς πυλώνες, στους οποίους προσαρτώνται πρόσθετες υπηρεσίες, ώστε να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις του σύγχρονου ταξιδιώτη, προσφέροντας μια λύση υπηρεσιών «all-in-one» και μία μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία υψηλού επιπέδου.

Οι τρεις κεντρικοί πυλώνες είναι:

  • Η βραχυπρόθεσμη αποθήκευση αποσκευών (Lockers)
  •  Η μεταφορά αποσκευών
  • Οι προηγμένες υπηρεσίες επιβατικού σταθμού (APTS).

Οι τρεις πυλώνες αλληλοϋποστηρίζονται και συνδέονται μεταξύ τους, προωθώντας ταυτόχρονα ο ένας τον άλλον, ενώ παράλληλα χτίζουν μια πρωτοποριακή κουλτούρα που στοχεύει στο να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό ταξιδιώτη.

Σε ό,τι αφορά την αποθήκευση αποσκευών, με την συνεχόμενα αυξανόμενη επιβατική κίνηση και την αλληλένδετη ζήτηση, τα σημεία βραχυπρόθεσμης αποθήκευσης αποσκευών (lockers), ολοένα κι ελαχιστοποιούνται. Οι επιλογές είναι περιορισμένες, και η ανάγκη να δημιουργηθούν και να ενσωματωθούν τέτοιου είδους υπηρεσίες στους τερματικούς επιβατικούς σταθμούς υψηλών προδιαγραφών γίνεται επιτακτική, παράλληλα με μία πολιτική σταθερού κόστους, η οποία δημιουργεί μια συνεχώς αυξανόμενη πηγή εσόδων.

Για τη μεταφορά των αποσκευών, στους χρήστες του προϊόντος αποθήκευσης αποσκευών και ειδικότερα στους αναχωρούντες για το αεροδρόμιο πελάτες, προσφέρεται από την ITCI, η δυνατότητα μεταφοράς μη ελεγμένων αποσκευών, οι οποίες θα παραλαμβάνονται εντός προκαθορισμένου χρονικού πλαισίου σε προκαθορισμένο σημείο, προκειμένου οι επιβάτες να προχωρήσουν στα ελεγκτήρια εισιτηρίων του αεροδρομίου, προκειμένου να συνεχίσουν τη διαδικασία check-in.

Η ITCI προσφέρει και προηγμένες Υπηρεσίες Επιβατικού Σταθμού (APTS). Προσφέρει στον ταξιδιώτη μία ολοκληρωμένη λύση, όχι μόνο όσον αφορά την φύλαξη και την μεταφορά των αποσκευών του, αλλά καλύπτοντας όλες τις ανάγκες του έως την στιγμή της επιβίβασης στην πτήση του, ενώ συγχρόνως βοηθάει στην αποσυμφόρηση των τερματικών εγκαταστάσεων των αεροδρομίων.

Σημαντικότερο όμως όλων είναι η προσφορά μιας καινοτόμου λύσης στον αεροπορικό ταξιδιώτη που έχει επιλέξει την Αθήνα αρχικά, ή και άλλες Ελληνικές πόλεις ή νησιά μελλοντικά, προσφέροντας στην Τουριστική Βιομηχανία της χώρας, καθώς και σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και οργανισμούς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων τουριστικών προορισμών.

Η προσφερόμενη υπηρεσία της Spirit ευελπιστεί να αναβαθμίσει το τουριστικό προϊόν, βελτιστοποιώντας την εμπειρία του επιβάτη. Επίσης αποσκοπεί στην αναρρίχηση της θέσης της Ελλάδος στον Διεθνή Δείκτη Ταξιδιωτικής Εμπειρίας, στην αποσυμφόρηση των αερολιμένων αλλά και στην δυνατότητα επέκτασης στη ναυσιπλοΐα αλλά και στο δίκτυο υπεραστικών μεταφορών σε δεύτερο χρόνο.

Διαβάστε ακόμη

Σε δοκιμασία το ηλεκτρικό σύστημα λόγω καύσωνα και πυρκαγιών

Σχέδιο για ριζική αλλαγή στην πάγια ρύθμιση οφειλών προς την Εφορία

Τα γκάλοπ του ΣΥΡΙΖΑ, οι έλεγχοι στους servicers, το «όχι» στα bonus της Εθνικής και ο επισπεύδων στον Πύργο Αθηνών

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ