Ισχυρή ανάκαμψη των πωλήσεων το 2021 προβλέπει γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών Adidas, με την αγορά της Ασίας, της Λατινικής Αμερικής και ειδικότερα της Κίνας να οδηγούν την ανοδική πορείας.

Σύμφωνα με το CNBC, η εταιρεία αναμένει και μείωση κερδών συνυπολογίζοντας το κόστος από την πώληση της Reebok.

Οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν σε σταθερές ισοτιμίες κατά 1% στα 5,548 δισ. ευρώ (6,59 δισεκατομμύρια δολάρια), ενώ τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν ελαφρώς στα 225 εκατομμύρια ευρώ, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών για 5,47 δισεκατομμύρια και 202 εκατομμύρια αντίστοιχα.

Τώρα που πάνω από το 95% των καταστημάτων της έχουν ανοίξει ξανά μετά το lockdown, η Adidas αναμένει ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν στο εφηβικό καταναλωτικό κοινό, με την Κίνα να οδηγεί την αύξηση η οποία υπολογίζεται στο 30%.

Τα καθαρά έσοδα αναμένεται να αυξηθούν από 1,25 δισ. ευρώ έως και 1,46 δισ. ευρώ. Ωστόσο, η Adidas ανακοίνωσε ότι αναμένει λειτουργικά κέρδη ύψους περίπου 250 εκατ. ευρώ και 200 εκατ. καθαρά έσοδα, λόγω του κόστους της διαφοροποίησης της Reebok ως αυτόνομης εταιρείας. Η Adidas ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι σκοπεύει να πουλήσει ή να διαφοροποιήσει τη Reebok ως αυτόνομη δημόσια εταιρεία, 15 χρόνια αφότου αγόρασε την αμερικανική μάρκα με στόχο να ενισχυθεί στον ανταγωνισμό της με την Nike.

Διαβάστε ακόμη:

Κούρεμα και αποζημίωση ενοικίου -αναδρομικά- και για τις νέες επιχειρήσεις

«Πικρός καφές» (και) από τα Starbucks για την οικογένεια Μαρινόπουλου

Τo real estate κινείται στο κέντρο της Αθήνας – Ποιοι διαγωνισμοί «τρέχουν» τώρα