Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την Black Friday, την ημέρα υπεπροσφορών όπου περιμένουν οι καταναλωτές για να βρουν και να ψωνίσουν προϊόντα – ευκαιρίες σε τιμές κόστους.

Ήδη μεγάλα καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών ξεκίνησαν τις εκπτώσεις τις οποίες ωστόσο δεν εμφανίζουν ακόμα στα επίσημα sites τους. Αντίθετα, «ζεσταίνουν» τους υποψήφιους πελάτες τους με προανναγγελτικά banners.

Για να ενημερωθεί ο καταναλωτής για τις υπερεκπτώσεις που θα ισχύσουν με αφορμή «Μαύρη Παρασκευή», θα πρέπει να εγγραφεί στο newsletter των καταστημάτων ώστε να λαμβάνει τακτικά e-mails για τις προσφορές οι οποίες ξεκίνησαν από το βράδυ της Τετάρτης.

Στο «χορό» των εκπτώσεων, έχουν μπει ήδη και καταστήματα με αθλητικά, με είδη σπιτιού καθώς και μαγαζιά με ένδυσης υπόδυσης.

Ενόψει Χριστουγέννων, τις προωθητικές ενέργειες έχουν ξεκινήσει καταστήματα με εορταστικά είδη, ενώ δεν λείπουν και τα ταξιδιωτικά γραφεία που προσφέρουν πακέτα διακοπών σε εκπτωτικές τιμές.

Μεταξύ αυτών που δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ψωνίσουν, το 41% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα συνδυάσουν online και offline αγορές με τους νεότερους να τάσσονται ελαφρώς υπέρ των διαδικτυακών αγορών (45%).

Ωστόσο, υπήρξε και ένα ποσοστό 18% που δήλωσε ότι δεν πρόκειται να ψωνίσει στο Black Friday, με τους τρεις κύριους λόγους πίσω από μια τέτοια απόφαση να είναι ότι η μέρα έχει γίνει συνώνυμο με την κουλτούρα της υπερκατανάλωσης και ότι τους φαίνεται ξεπερασμένη, ότι δεν προσφέρει πλέον καλές προσφορές και ότι προσελκύει υπερβολικά πολύ κόσμο, σύμφωνα με έρευνα της Sitecore®.

Διαβάστε ακόμα:

Μητσοτάκης: Έκτακτα μέτρα στήριξης σε χαμηλοσυνταξιούχους, υγειονομικούς και άτομα με αναπηρία

ΕΤΑΔ: Ανοιχτός διαγωνισμός για την εκμίσθωση χώρων εντός του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού

(Ξανα)πωλείται στην Ομόνοια το ξενοδοχείο Ηνίοχος που πούλησε το ΤΑΙΠΕΔ το 2018