Επιχειρήσεις

everest On the road: Πώς δίνουμε παραγγελία από το αυτοκίνητο

  • newsroom


Η αλυσίδα everest βελτιώνει διαρκώς την καθημερινή επαφή με τους πελάτες της, προσδίδοντας παράλληλα προστιθέμενη αξία σε κάθε αγορά. Έτσι, με την υπηρεσία “everest On the road”, μπορούμε να παραλάβουμε την παραγγελία μας χωρίς να χρειαστεί να βγούμε από το αυτοκίνητο!

Ανοιξιάτικες φωτεινές ημέρες, καταγάλανος ουρανός, θερμοκρασία ανεβασμένη, ιδανικές συνθήκες για όμορφες βόλτες που τόσο πολύ έχουμε ανάγκη. Ακόμη και η διαδρομή μέχρι τη δουλειά γίνεται ψυχαγωγική, κινηματογραφική, με ανοιχτό παράθυρο και ένα καφέ για συντροφιά. Μια απολαυστική διαδικασία που μπορεί να γίνει ακόμη πιο ωραία αν δεν χρειάζεται να ψάξουμε για παρκάρισμα, αν δεν πρέπει να περιμένουμε στην ουρά, αν πηγαίνοντας στο everest μάς περιμένει ο καφές και το σνακ που προτιμάμε. Πώς μπορεί να γίνει αυτό;

Κατευθείαν στο χέρι μας

Από το προηγούμενο Φθινόπωρο η αλυσίδα everest προκειμένου να διευκολύνει τις “ανέπαφες” συναλλαγές είχε εγκαινιάσει την υπηρεσία “everest On the road”*, με την οποία οι πελάτες της μπορούν να παραλαμβάνουν την παραγγελία τους χωρίς να βγουν από το αυτοκίνητο.

Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, ας υποθέσουμε ότι ξεκινάμε από το σπίτι με το αυτοκίνητο πηγαίνοντας στο γραφείο και θέλουμε τον αγαπημένο μας καφέ και κάτι για να τον συνοδεύσουμε. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε, είναι να μπούμε στο πρόσφατα ανασχεδιασμένο site για online παραγγελία www.everest.gr ή στο app των everest, να δώσουμε την παραγγελία μας, και να επιλέξουμε το κατάστημα που μας βολεύει. Όταν φτάσουμε έξω από το κατάστημα αρκεί να πατήσουμε το «Έφτασα» της εφαρμογής και μέσα σε 3 λεπτά, ένας εργαζόμενος των everest θα βρίσκεται έξω από το παράθυρο, με την παραγγελία μας έτοιμη.

Άλλο παράδειγμα. Παίρνουμε το αυτοκίνητο και κατευθυνόμαστε στην κοντινότερη εξοχή ή στο πάρκο για τρέξιμο ή γρήγορο περπάτημα. Στη διαδρομή μεριμνούμε για έναν χυμό και μια σαλάτα, δίνουμε την παραγγελία όπως και προηγουμένως και φτάνοντας στο everest που επιλέγουμε, ανοίγουμε το παράθυρο του αυτοκινήτου και είμαστε πανέτοιμοι.

Νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία του πελάτη

Μια εξαιρετική ιδέα από τα everest που όπως φαίνεται επενδύουν συστηματικά στην ένταξη νέων τεχνολογιών σε διάφορα στάδια της αγοραστικής εμπειρίας με σκοπό τη διασφάλιση της ταχύτερης και όσο το δυνατόν ανέπαφης συναλλαγής του πελάτη με το κατάστημα. Πρόκειται για μια καινοτόμα υπηρεσία που προστίθεται σε μια σειρά προσωποποιημένων υπηρεσιών της γνωστής αλυσίδας, όπως το delivery χωρίς επαφή και η γρήγορη παραλαβή από το κατάστημα (skip the line).

Η υπηρεσία “everest On the road”, έρχεται σε συνέχεια του ιδιαίτερα επιτυχημένου «Bite Club», του πρώτου πλήρως ψηφιοποιημένου και προσωποποιημένου προγράμματος πιστότητας και επιβράβευσης πελατών στην αγορά καφέ και snacking, το οποίο μετρά ήδη περισσότερα από 65.000 μέλη και έχει σχεδιαστεί με βασικό γνώμονα την έμπρακτη επιβράβευση των καταναλωτών με έναν εύκολο, γρήγορο αλλά και διασκεδαστικό τρόπο. Για τα μέλη του προγράμματος, το κάθε ευρώ που ξοδεύουν για αγορά προϊόντων στα everest ισοδυναμεί με ένα πόντο (e-bite), και οι πόντοι σε δωροεπιταγές και δώρα.

*Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε συγκεκριμένα καταστήματα ενώ προσφέρεται μόνο για παραγγελίες που έχουν εξοφληθεί ηλεκτρονικά μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας.