Την απόφαση να αντιστρέψει τη μακροχρόνια πολιτική του που απαγορεύει να υπάρχουν διαφημίσεις για κρυπτονομίσματα στις πλατφόρμες του, ανακοίνωσε το Facebook.

Όπως αναφέρει το CNBC, η απόφαση αυτή ελήφθη μετά την αποτυχία της εταιρείας να λανσάρει το δικό της κρυπτονόμισμα, το οποίο σκόπευε να χρησιμοποιήσει για τη μεταφορά χρημάτων ανά τον πλανήτη μέσω των υπηρεσιών της.

Αυτή η κίνηση της Facebook θεωρείται σημαντική για τη συγκεκριμένη βιομηχανία και σύμφωνα με το CNBC θα επιτρέψει σε περισσότερους επενδυτές να έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση σε κρυπτονομίσματα από ποτέ.

Την Τρίτη, ο Ντέιβιντ Μάρκους, επικεφαλής του αρμόδιου τμήματος για το κρυπτονόμισμα του Facebook, ανακοίνωσε ότι θα έχει αποχωρήσει από την εταιρεία μέχρι το τέλος του έτους.

Το Facebook είχε απαγορεύσει τις διαφημίσεις για κρυπτονομίσματα τον Ιανουάριο 2018, με σκοπό να αποτρέψει τις startup στον συγκεκριμένο τομέα και στο blockhain από το να προσεγγίζει πιθανούς πελάτες μέσω Facebook και Instagram.

Ωστόσο, τον Μάιο 2019 χαλάρωσε ελαφρώς την απαγόρευση, ενώ τον τελευταίο χρόνο έχει περιορίσει κατά πολύ τα σχέδιά του σε ό,τι αφορά τα κρυπτονομίσματα.

Υπενθυμίζεται ότι το 2019 το Facebook είχε παρουσιάσει το πλάνο του να δημιουργήσει κρυπτονόμισμα και ψηφιακό πορτοφόλι, αλλά βρέθηκε αντιμέτωπο με τη σκληρή αντίδραση από νομοθέτες και ρυθμιστικές αρχές σε ολόκληρο τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Νέα «κενά αέρος» για την easyJet και φήμες για προσπάθεια αποκατάστασης σχέσεων με τον Στέλιο Χατζηιωάννου

ΠΟΜΙΔΑ: Ευρωπαϊκή οδηγία «αχρηστεύει» τα ακίνητα!

Αγγελική Φράγκου: Απόλυτη κυριαρχία στις ναυπηγήσεις με νέες επενδύσεις