Ποιος ο βασικός στόχος του τεχνολογικού γίγαντα

Η ανακοίνωση της εξαγοράς της LinkedIn, ενός εκ των γνωστότερων και πλέον επιτυχημένων social media που απευθύνεται αποκλειστικά σε επαγγελματίες, μάλλον κρύβει ένα μεγάλο ερωτηματικό: Θα κατορθώσει να είναι μία «κατάκτηση» που θα ωφελήσει τη Microsoft;

Η Microsoft κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών έχει προχωρήσει σε αρκετές εξαγορές, στα πλαίσια των προσπαθειών να διευρύνει τις δραστηριότητές της και να εισέλθει σε λιγότερο «τυπικούς τομείς» της υψηλής τεχνολογίας.

Σαφώς η εξαγορά της Nokia έναντι 9,4 δισ. δολαρίων δεν και τόσο επιτυχημένη, αλλά οι αντίστοιχες των Skype SARI (προς $8,5 δισ. ) και Mojang (προς $2,5 δισ. και για τους μη γνωρίζοντες παραγωγού του video game «Minecraft») μάλλον εκτέλεσαν την αποστολή τους.

Ταυτόχρονα η Microsoft δεσμεύεται ότι δεν πρόκειται να υπάρξει καμία παρέμβαση στον τρόπο λειτουργίας του LinkedIn , με τον επικεφαλής Jeff Weiner να παραμένει στη θέση του.

Στόχος της Microsoft να υπάρξει μία «ενοποίηση του προφίλ όλων των επαγγελματιών που χρησιμοποιούν το LinkedIn. Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες θα εμφανίζονται τη σωστή στιγμή σε Outlook, Skype, Office (σ.σ.: και φυσικά LinkedIn)».

Από την πλευρά του ο επικεφαλής της LinkedIn, Jeff Weiner, υποστήριξε σε επιστολή του προς τους εργαζόμενους ότι η απόκτηση από τη Microsoft θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της LinkedIn.

Σε ό,τι αφορά τα βασικά στοιχεία της εξαγοράς, το συνολικό ύψος της αποτιμάται στα 26,2 δισ. δολάρια, με τη Microsoft να καταβάλει 196 δολάρια ανά μετοχή της LinkedIn και τη συμφωνία να εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί εντός των επομένων μηνών.