Ο πετυχημένος μετασχηματισμός της Παπαστράτος έχει ανοίξει πλέον το πεδίο και σε άλλες εταιρείες του χώρου να ακολουθήσουν διεκδικώντας πλέον να αποκτήσουν σημαντική θέση στη νέα αγορά των εναλλακτικών προϊόντων καπνού που πλέον φαίνεται ξεκάθαρα πως θα είναι ο καταλύτης για το μέλλον του κλάδου.

Σε μία πανηγυρική εκδήλωση χθες το απόγευμα η Imperial Tobacco Hellas (στη κεντρ. φωτ. ο Πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος κ. Αλεξ. Καμάρας) ανακοίνωσε τη μετονομασία της σε Imperial Brands Hellas και παράλληλα παρουσίασε την αναβαθμισμένη γκάμα των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού Pulze με την οποία θα επιχειρήσει να αποσπάσει σημαντικό μερίδιο από μία ιδιαίτερα αναπτυσσόμενη αγορά – και με μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους – που μόλις σε λίγα χρόνια έχει φθάσει να αναλογεί σε 15% της συνολικής αγοράς καπνικών στην Ελλάδα!

Σημειωτέον πως είναι η τρίτη καπνοβιομηχανία στην Ελλάδα με παρουσία στη συγκεκριμένη αγορά με το προϊοντικό brand Pulze, μαζί με την Παπαστράτος (iqos) και την British American Tobacco Hellas (glo).

Η επιλογή του ονόματος, που έχει υιοθετήσει εξάλλου τα τελευταία χρόνια και η μητρική της απαλείφοντας το «Tobacco», σηματοδοτεί και την στρατηγική επιλογή του Ομίλου Imperial Brands να μην αυτοπροσδιορίζεται πλέον ως καπνοβιομηχανία αλλά να χτίσει ένα πιο διευρυμένο προφίλ προτάσσοντας την τεχνολογία.

Και σε αυτό το εγχείρημα φαίνεται πως η ελληνική θυγατρική, η οποία υπό τη διοίκηση του κ. Αλέξανδρου Καμάρα έχει αναβαθμιστεί σε διοικητικό κέντρο 13 χωρών της ΝΑ Ευρώπης συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας, της Ρουμανίας, της Βουλγαρίας και Σερβίας, θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο μιας και ήταν απ’ τις πρώτες του Ομίλου που ανέλαβαν το εγχείρημα εισόδου στη νέα αγορά.

«Για το νέο σύστημα θερμαινόμενου καπνού PULZE και iD θα κάνουμε σημαντική επένδυση στη χώρα μας, με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και με την υποστήριξη της Μικρής Λιανικής μέσω ισχυρού προγράμματος πιστώσεων και κινήτρων σε Περίπτερα, Ψιλικά και Mini Markets. Έτσι θα συμβάλουμε στη στροφή των καπνιστών σε λιγότερο επιβλαβείς εναλλακτικές του καπνίσματος, αλλά και θα συμμετέχουμε στην εθνική προσπάθεια ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, με υψηλό αίσθημα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης», αναφέρει σε δήλωση του για την κυκλοφορία των νέων προϊόντων ο κ. Καμάρας, ο οποίος είναι επικεφαλής των δραστηριοτήτων του Ομίλου Imperial Brands και στις 13 χώρες.

Ο ίδιος πάντως έλειπε απ’ τη χθεσινή εκδήλωση, στην οποία κυριαρχούσαν influencers και celebrities…

Αλλάζει μοντέλο πωλήσεων

Μόνο που το λανσάρισμα των νέων προϊόντων και η μετονομασία της ελληνικής θυγατρικής είναι μόνο η αρχή μιας και φαίνεται πως η εταιρεία ετοιμάζεται να κάνει στροφή προς το μοντέλο πωλήσεων που σήμερα έχει δείχνοντας να υιοθετεί το πετυχημένο μοντέλο της Παπαστράτος που από καθαρά Β2Β εταιρεία εξελίχθηκε και σε Β2C με τις απευθείας πωλήσεις που κάνει είτε από δικά της σημεία είτε μέσω διαδικτύου.

Κάτι που δείχνει πως ετοιμάζεται να κάνει και η Imperial Brands Hellas, όπως φανερώνει η τροποποίηση του καταστατικού που έκανε προ ολίγων μηνών.

Σύμφωνα με την τροποποίηση του: «Σκoπός της Εταιρείας είvαι η εισαγωγή, προώθηση και εμπορία, είτε μέσω δικτύου εμπόρων είτε διαδικτυακά μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων (eshops) όπως ορίζεται από την ισχύουσα νομοθεσία για κάθε κατηγορία: α) προϊόντων καπνού εν γένει, β) σιγαρόχαρτων, φίλτρων και λοιπών ειδών καπνιστού, γ) ηλεκτρονικών τσιγάρων και των μερών αυτών συμπεριλαμβανομένων και των υγρών αναπλήρωσης, δ) διαφημιστικώv ειδών, ε) Λιανικό εμπόριο ηλεκτρονικών τσιγάρων και των μερών αυτών καθώς και ειδών άτμισης (vaping) συμπεριλαμβανομένων και των υγρών αναπλήρωσης στ) η παρoχή υπηρεσιώv διαφήμισης και MARKETING, θ) η παροχή ανωτέρου επιπέδου υπηρεσιών διοίκησης, ως διοίκηση επιχειρήσεων, στρατηγικός σχεδιασμός, διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας, εσωτερικός έλεγχος, έλεγχος συμμόρφωσης σε εσωτερικούς εταιρικούς κανόνες, η) H υπεκμίσθωση, εκμετάλλευση (συμπεριλαμβανομένης και της δωρεάν παραχώρησης) χώρων πώλησης και προώθησης εντός εμπορικών κέντρων και λοιπών φυσικών καταστημάτων ζ) Η διαχείριση των ανωτέρω χώρων, ι) η αντιπροσώπευση oί ωv τoυ εσωτερικoύ και εξωτερικoύ, και η) η χορήγηση και λήψη δανείων ή πιστώσεων από και προς εταιρείες συνδεδεμένες ή συνεργαζόμενες. Η Εταιρεία μπορεί vα συμμετέχει σε άλλα voμικά πρόσωπα με τov ίδιο ή συvαφή σκoπό, vα ιδρύει τέτοια voμικά πρόσωπα ή vα αvαλαμβάvει τη διoίκηση και διαχείριση τέτοιων voμικώv πρoσώπωv. Η Εταιρεία μπορεί vα πρoβαίvει σε κάθε άλλη πράξη πρόσφoρη για την προαγωγή τoυ σκoπoύ της».

Μεγέθη

Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις η Imperial Tobacco Hellas όπως ονομαζόταν τότε η ελληνική θυγατρική είχε στη χρήση 1/10/2020 – 30/9/2021 πωλήσεις 301 εκατ. ευρώ, οι οποίες αφαιρώντας τον ΕΦΚ συρρικνώνονταν στα 61,27 εκατ. ευρώ. (από 53,76 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν). Τα κέρδη μετά τους φόρους ήταν 4,04 εκατ. ευρώ, από 3,75 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν.

Το σύνολο των υποχρεώσεων της εταιρείας έφθαναν τα 41,47 εκατ. ευρώ και το σύνολο των ιδίων Κεφαλαίων στις 30/9/2021ήταν 5,22 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται πως στο ισχυρό χαρτοφυλάκιο μαρκών της εταιρείας ανήκουν τα τσιγάρα Davidoff, Slim Line, Gauloises, John Player Special, West, R1, οι Καπνοί Golden Virginia & Drum, τα Χαρτιά & Φιλτράκια Rizla, τα Ηλεκτρονικά Τσιγάρα myblu, η συσκευή θερμαινόμενου καπνού PULZE και οι ράβδοι καπνού iD.

Διαβάστε ακόμη:

Προσγειώνονται οι επιδοτήσεις στις 500 κιλοβατώρες – Τι αλλάζει για νοικοκυριά, επιχειρήσεις

Τι ψηφίζουν οι αναποφάσιστοι, τα tik tok του ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ, η προσφορά του ΠΑΟ και το ντέρμπι στον Κυπριώτη

«Πυρετός» εργασιών στο πρώην Hilton Αθηνών – Τι έρχεται στο εμβληματικό ακίνητο της Βασιλίσσης Σοφίας