H Αmazon κατάφερε να ξεπεράσει την Google και την Apple και αποτελεί πλέον την πιο πολύτιμη μπράντα στον κόσμο με αξία που αγγίζει τα 315,5 δισ. δολάρια, σύμφωνα με κατάταξη εταιρειών παγκοσμίως, σημειώνοντας άνοδο 52% σε σχέση με πέρυσι.

Η Αpple ακολουθεί στη δεύτερη θέση καθώς αποτιμάται στα $309,5 δισ., με την Google να έρχεται τρίτη με αξία ελαφρώς χαμηλότερη και συγκεκριμένα στα 309 δισ. δολ., σύμφωνα με την κατάταξη BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand για το 2019, με βάση τα στοιχεία που συνέλεξε η εταιρεία ερευνών Kantar.

Η Google και η Apple εναλλάσσονταν τα τελευταία 12 χρόνια στην πρώτη θέση της λίστας. Το 2018 κορυφαία είχε ανακηρυχθεί η Google.
Σύμφωνα με την Doreen Wang, επικεφαλής της BrandZ τηςKantar, ανέφερε ότι η άνοδος της Amazon οφείλεται στο πουλά μια πλειάδα υπηρεσιών.

«Η αύξηση – φαινόμενο της αξίας της Amazon περί τα 108 δισ. δολ. την περσινή χρονικά δείχνει το πώς τα μεγάλα brands είναι τώρα λιγότερο εξαρτημένα από συγκεκριμένες κατηγορίες και περιοχές.

Τα σύνορα διευρύνονται, καθώς η τεχνολογία επιτρέπει πλέον σε εταιρείες όπως η Amazon, η Google και η Alibaba να προσφέρουν μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών σε πολλαπλούς πελάτες», ανέφερε σε e-mail της προς το CNBC.