Η Ikea διερευνά την έναρξη μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας πωλήσεων που θα προσφέρει έπιπλα όχι μόνο από το διάσημο κατάστημα λιανικής πώλησης, αλλά και από ανταγωνιστές της, στο πλαίσιο του μεγάλου μετασχηματισμού της.

Ο μεγαλύτερος έμπορος επίπλων στον κόσμο οριστικοποιεί τις λεπτομέρειες για την πρώτη δοκιμή πώλησης των ειδών της σε άλλες ιστοσελίδες, όπως η κινεζική Alibaba ή η Amazon, σύμφωνα με τον Torbjorn Loof, διευθύνοντα σύμβουλο της Inter Ikea.

Ο κ. Loof ανέφερε επίσης στους Financial Times ότι πρέπει να υπάρξει κάτι ανάμεσα στο δικό της site και τα πιο γενικά sites λιανικής πώλησης, όπως είναι η Amazon, που θα πουλάει σχεδόν τα πάντα.

“Ποιες είναι οι ευκαιρίες μεταξύ των κυρίαρχων, μεγάλων, παγκόσμιων πλατφορμών και της ιστοσελίδας της εταιρείας; Νομίζω ότι υπάρχουν άπειρες ευκαιρίες. Όπως και η Zalando: είναι ένα είδος πλατφόρμας για τη μόδα και τα ρούχα. Νομίζω ότι είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα περιοχή για να εξερευνήσουμε”, πρόσθεσε.

Ο κ. Loof σημείωσε ότι η ΙΚΕΑ δεν είναι ακόμη σε συνομιλίες με ανταγωνίστριες εταιρείες, αλλά πρόσθεσε ότι θα ήθελε εμπλακεί στη δημιουργία μίας τέτοιας πλατφόρμας.

Η ΙΚΕΑ βρίσκεται εν μέσω μεγάλων αλλαγών, των μεγαλύτερων ίσως στην ιστορία της, καθώς δοκιμάζει ιδέες από το leasing επίπλων και την πώληση των ειδών της σε άλλες ιστοσελίδες, μέχρι τα καταστήματα στο κέντρο των πόλεων.