Όταν η AB InBev, μητρική εταιρεία της Budweiser, αποφάσισε να δώσει 75 εκατ. δολάρια στη FIFA για να καταστεί ένας από τους βασικούς χορηγούς του φετινού Μουντιάλ, σίγουρα δεν είχε προνοήσει ότι το Κατάρ θα απαγόρευε το αλκοόλ από τα γήπεδα της διοργάνωσης.

Ευτυχώς για τη βελγική ζυθοποιία, η αιφνίδια αλλαγή δεν επηρεάζει τη Bud Zero, η οποία είναι χωρίς αλκοόλ, αλλά έχει γεύση παρόμοια με την κλασική μπίρα της εταιρείας. Μάλιστα, δεδομένου ότι αποτελεί τη μοναδική «μπίρα» στα αυτοσχέδια καταστήματα περιμετρικά των γηπέδων, αναμένεται να καταστεί ανάρπαστη από τους θεατές.

Η Bud Zero αποτελεί την πρώτη χωρίς αλκοόλ μπίρα της Budweiser. Το εγχείρημα πρωτο-ξεκίνησε πριν δύο χρόνια στις ΗΠΑ, όταν η διοίκηση της πολυεθνικής διαπίστωσε μια ολοένα και αυξανόμενη στροφή στα ποτά χωρίς αλκοόλ. Βέβαια, η εν λόγω τάση έχει παρουσιάσει σημάδια στασιμότητας τελευταία.

Παρ’ όλα αυτά, η ζήτηση για εναλλακτικά μη αλκοολούχα ποτά παραμένει αξιοσημείωτη, λαμβάνοντας ώθηση κυρίως από τους νεότερης ηλικίας καταναλωτές.

Τα μπρος-πίσω του Κατάρ

Το Κατάρ είναι μια μουσουλμανική χώρα και θεωρείται πολύ συντηρητική. Οι καταγγελίες για παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, εξάλλου, έχουν ήδη προκαλέσει πολύ «θόρυβο», δημιουργώντας προβλήματα στη FIFA.

Τον Σεπτέμβριο, η διοργανώτρια αρχή είχε ανακοινώσει ότι οι φίλαθλοι θα μπορούν να αγοράζουν αλκοόλ τρεις ώρες πριν το κάθε παιχνίδι και μία ώρα μετά τη λήξη, αλλά όχι κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης.

Η παραπάνω απόφαση, ωστόσο, άλλαξε άρδην, τρεις ημέρες πριν την πρεμιέρα του τουρνουά, καθώς η κυβέρνηση απαγόρευσε καθολικά την πώληση αλκοολούχων ποτών περιμετρικά των γηπέδων.

Η συγκεκριμένη κίνηση, αν μη τι άλλο, προκάλεσε έκπληξη και εκνευρισμό στην AB InBev, η οποία είχε ως στόχο να πουλήσει εκατομμύρια κουτάκια κανονικής μπίρας. Και τώρα, καλείται να αρκεστεί στη Bud Zero.

Διαβάστε επίσης

Πώς η Ελλάδα μετατρέπεται σε εξαγωγέα πράσινης ενέργειας στην Ευρώπη (χάρτης)

Ο «πόλεμος» των σιτηρών: Ποιος είναι ο ισχυρός άνδρας των λιπασμάτων που κινεί τα νήματα στο Κρεμλίνο

Μουντιάλ στο Κατάρ: Πολύ «χρυσό» για να το μποϊκοτάρουν τα διάσημα brands