Επιχειρήσεις

Η start up από τη Σιγκαπούρη που έκανε $3 εκατ. πωλήσεις σε 2 μήνες μέσω Facebook

  • newsroom


Η Mdada έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 5 εκατομμύρια προβολές σε μεταδόσεις ζωντανής ροής - Πολλές εταιρείες στράφηκαν στο live streaming σε μια προσπάθεια να αυξήσουν το αγοραστικό τους κοινό

Τον Σεπτέμβριο του 2020, οι τρεις συνιδρυτές της Mdada, μιας νεοφυούς επιχείρησης από τη Σιγκαπούρη, με έμφαση στο εμπόριο, έκαναν το πρώτο τους live streaming στο Facebook για να πουλήσουν τα προϊόντα τους.

Ένα χρόνο μετά, μπορούν να «καυχηθούν» τόσο για τα εβδομαδιαία έσοδά τους που άγγιξαν τα 371.087 δολάρια όσο και για τα συνολικά έσοδα της νεοσύστατης εταιρείας τους τα οποία ξεπέρασαν τα 2,89 εκατομμύρια δολάρια για τους μήνες Αύγουστο και Σεπτέμβριο.

Ποιο είναι όμως, το μυστικό της επιτυχίας της Mdada, σύμφωνα τον CEO της εταιρείας;

«Πρέπει να προετοιμαστείτε κατάλληλα για τη ζωντανή ροή. Δεν είναι απλώς ένα live για να δειγματίσετε το εμπόρευμά σας. Είναι μια εκπομπή, ένα ψυχαγωγικό πρόγραμμα», δήλωσε ο Pornsak Prajakwit, διευθύνων σύμβουλος και ένας εκ των συνιδρυτών της Mdada μιλώντας στο CNBC.

Σημειώνεται πως το πιο ακριβό προϊόν που έχει πουλήσει η Mdada μέσω ζωντανής ροής ήταν ένα Rolex Daytona Green Dial αξίας 120.000 δολαρίων. Μέχρι σήμερα, η επιτυχημένη start up έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 5 εκατομμύρια προβολές σε μεταδόσεις ζωντανής ροής ενώ παράλληλα, μετρά περισσότερους από 28.000 ακόλουθους. Η εταιρεία έκανε την πρώτη της εμφάνιση στην Ευρωπαϊκή αγορά τον Οκτώβριο, με την Mdada Travelogue η οποία πραγματοποιεί livestream «εκδηλώσεις» καθώς η ομάδα της εταιρείας ταξιδεύει στην Ευρώπη και συστήνει στο ασιατικό κοινό τα ευρωπαϊκά προϊόντα.

Πώς η Covid-19 συνέβαλε στην ανάπτυξη της επιχείρησης

Είναι γεγονός, πως εν μέσω της πανδημίας, πολλές είναι οι εταιρείες που στράφηκαν στη ζωντανή ροή σε μια προσπάθεια να αυξήσουν το αγοραστικό τους κοινό ενώ τα φυσικά καταστήματα παρέμεναν κλειστά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η Fiona Lau της Shopline, εταιρεία η οποία βοηθά τους μικρούς εμπόρους να μεταφέρουν τις δραστηριότητες τους στο διαδίκτυο, αποκάλυψε πως ο αριθμός των εμπόρων που έκαναν συστηματικά live streaming για να προωθήσουν την εταιρεία και τα προϊόντα τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας αυξήθηκε κατά 46%.

Διαβάστε ακόμη

Ενεργειακή κρίση: Αναζητείται στήριξη από το Eurogroup για επιπλέον 500 εκατ. ευρώ

Οικογένεια Γιατράκου: Από τα «ναυάγια» του Πάτροκλου στο σφυρί για το σπίτι της Κηφισιάς

Η BC Partners συνεχίζει με δύο εξαγορές, η CVC το ψάχνει, ο γαμπρός – θαύμα της Τράπεζας Αττικής, στο σφυρί το «διαμάντι» της Τσιμισκή