Αύξηση παρουσιάζει η αξία των πωλήσεων καλλυντικών στην ελληνική αγορά, ενώ ενισχύεται και η εξωστρέφεια των επιχειρήσεων του κλάδου, σύμφωνα με έρευνα της ICAP CRIF.

Αναμφισβήτητα, η διετία 2022-2023 ήταν μια δύσκολη περίοδος και για τον κλάδο των καλλυντικών, εξαιτίας σημαντικών προκλήσεων όπως η ενεργειακή κρίση, η αύξηση των τιμών των πρώτων υλών, η άνοδος του μεταφορικού κόστους, οι γεωπολιτικές εντάσεις και οι ιδιαίτερα έντονες πληθωριστικές πιέσεις. Οι εξελίξεις αυτές οδήγησαν τις επιχειρήσεις του κλάδου σε ανατιμήσεις των προϊόντων τους, λόγω της συμπίεσης των περιθωρίων κέρδους τους. Παράλληλα και οι καταναλωτές δέχονται ιδιαίτερη πίεση καθώς συρρικνώνεται η αγοραστική τους δύναμη.

Κύριοι παράγοντες που καθορίζουν τη ζήτηση των καλλυντικών είναι οι τιμές πώλησης των προϊόντων σε συνδυασμό με το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών, η διάρθρωση του πληθυσμού ανά φύλο και ηλικιακή ομάδα, η εποχικότητα, η διαφημιστική προβολή τους κ.ά.

Διαβάστε ακόμη

Χτίζει «άμυνες» αλλά και… παροχές η κυβέρνηση

AEGEAN: Περισσότερες θέσεις και δρομολόγια το 2024 – Ποιους προορισμούς ενισχύει φέτος

Φωτοβολταϊκά: Συνεχίζεται ο «Γολγοθάς» για τα 400άρια σε Κρήτη και Πελοπόννησο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ