Γύρω στα 14 δισεκατομμύρια ήταν το σύνολο των ηλεκτρονικών αγορών μας μέσα τη χρονιά που πέρασε, κάπου 2 δισεκατομμύρια περισσότερο από το 2020, ανέφερε σε συνέντευξή του ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως (ΣΕΛΠΕ), Αντώνης Μακρής, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων άλλων ότι στο διαδίκτυο και στον χάρτη των ηλεκτρονικών καταστημάτων βρίσκονται 15.000 ελληνικές επιχειρήσεις.

Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο κ. Μακρής και απευθυνόμενος στους καταναλωτές, τόνισε ότι θα πρέπει να αξιολογούν σωστά τα online καταστήματα, προσέχοντας και το aftersale που προσφέρουν, δηλαδή τον τρόπο που οι αγοραστές θα μπορούσαν να επιστρέψουν ή και να αντικαταστήσουν  το προϊόν που αγόρασαν για οποιονδήποτε λόγο προκύψει.

2 δισ. περισσότερα από το 2020

Σημείωσε μάλιστα ότι ο καλύτερος συνδυασμός για τον καταναλωτή είναι αυτός του φυσικού και του διαδικτυακού καταστήματος.

Όσον αφορά τον τρόπο που πραγματοποιούνται  οι αγορές, ο κ. Μακρής είπε πως σύμφωνα με έρευνα, έξι στους 10 χρήστες του διαδικτύου είναι και πελάτες του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ 1 στους 3 online καταναλωτές κάνουν το 20% των αγορών τους ηλεκτρονικά.

Ακόμη, για όλους τους online καταναλωτές κατά μέσο όρο οι ηλεκτρονικές αγορές αντιπροσωπεύουν πλέον το 10% των συνολικών τους αγορών, ποσοστό που παραμένει στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο του Ιουνίου 2021.

Τα υψηλότερα ποσοστά καταγράφονται σε:

• εισιτήρια-ξενοδοχεία με 45%
• ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά είδη με 34%
• είδη ρουχισμού με 20%,
• παιχνίδια-είδη δώρων- κοσμήματα με 17%
• είδη προσωπικής περιποίησης με 13%
• έπιπλα με 13%.

Διαβάστε ακόμα:

OΣΕ: Εξυγίανση με διαγραφή χρέους 12 δισ. ευρώ!

Αυτό είναι το αρχαιότερο πανεπιστήμιο της σύγχρονης Ευρώπης – Πώς άλλαξε τον κόσμο

Carrefour: Η επιστροφή στην Ελλάδα με τον Ν. Βαρδινογιάννη