Ένα πιλοτικό πρόγραμμα παροχής συνδρομητικών υπηρεσιών λάνσαρε το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Instagram.

Το Instagram, που ανήκει στη Metα τη μητρική εταιρεία του Facebook, το 2021 ξεπέρασε το ένα δισ. χρήστες και προσφάτως έδωσε τη δυνατότητα σε δέκα άτομα που διατηρούν λογαριασμούς σε αυτό και έχουν πολύ μεγάλο αριθμό ακολούθων (followers) να αναρτούν υλικό αποκλειστικά για όσους χρήστες πληρώσουν κάποιο αντίτιμο για να το δουν.

Το Instagram επέλεξε σε αυτό το πιλοτικό πρόγραμμα γνωστούς Αμερικανούς αθλητές και άτομα που ασχολούνται με τη γυμναστική, την αστρολογία και το life coaching.

Σε πρώτη φάση οι δέκα influencers θα χρεώνουν από ένα ως δέκα δολάρια τις συνδρομητικές τους αναρτήσεις και στη συνέχεια θα δημιουργηθεί ένας κατάλογος τιμών από 20-100 δολάρια για να μπει κάποιος στο συνδρομητικό υλικό. Εκτός από αποκλειστικές φωτογραφίες, βίντεο οι influencers θα διαθέτουν στους συνδρομητές τους πακέτα προσφορών και ειδικές τιμές ή άλλες συμφωνίες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες των εταιρειών που συνεργάζονται.

Το Instagram εξετάζει το ενδεχόμενο να κρατά ως προμήθεια ένα ποσοστό 3% από τους influencers μέχρι του ποσού των 50 χιλιάδων δολαρίων και από εκεί πέρα το ποσοστό αυτό θα αυξάνεται στο 20%.

Από τη μια πλευρά η επιτυχία των social media βασίστηκε στη ελεύθερη, δωρεάν χρήση τους αλλά τώρα οι εταιρείες που τα κατέχουν θέλουν να καρπωθούν οικονομικά αυτή την επιτυχία.

Μένει να δούμε αν το εγχείρημα αυτό θα στεφθεί από επιτυχία και αν οι followers είναι διατεθειμένοι να πληρώνουν για να βλέπουν premium περιεχόμενο. Το μυαλό πολλών πάει φυσικά στο ενδεχόμενο ότι αυτή θα είναι η αρχή και σταδιακά η πρόσβαση στα social media στο σύνολο τους και αργότερα η πρόσβαση στον κόσμο του metaverse θα είναι συνδρομητική.

Διαβάστε ακόμα:

Eurobank Equities: Οι τέσσερις λόγοι αισιοδοξίας για την ελληνική αγoρά – Τα top picks για το 2022

JP Morgan – Viva: Έκλεισε το deal – Ποσοστό 49% αποκτούν οι Αμερικανοί

Σούπερ μάρκετ: Κλείνουν νωρίτερα λόγω της κακοκαιρίας – Δείτε το ωράριο λειτουργίας