Καλύτερα των εκτιμήσεων αποδείχθηκαν τα οικονομικά μεγέθη της PepsiCo, η οποία έσπευσε να αναθεωρήσει τις προοπτικές για το σύνολο του 2023.

Πιο συγκεκριμένα, κατά το α’ τρίμηνο, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 1,93 δισ. δολάρια έναντι 4,26 δισ. δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σε προσαρμοσμένο επίπεδο, τα κέρδη ανά μετοχή καθορίστηκαν σε 1,50 δολάριο έναντι των προβλέψεων περί 1,39 δολαρίου.

Τα έσοδα, παράλληλα, διευρύνθηκαν κατά 10,2% και αυξήθηκαν στα 17,8 δισ. δολάρια, ενώ σε οργανικό επίπεδο σημείωσαν άνοδο κατά 14,3%. Οι αναλυτές περίμεναν έσοδα 17,2 δισ. δολαρίων.

Στον κλάδο των μη αλκοολούχων ποτών, οι όγκος των πωλήσεων κατέγραψε αύξηση κατά 1%, ενώ στον κλάδο των τροφίμων υπήρξε μείωση κατά 3%. Συνολικά σ’ όλες τις επιμέρους κατηγορίες, οι όγκος περιορίστηκε κατά 2%, ενώ οι τιμές ενισχύθηκαν κατά 16%, κάτι που σχετίζεται με τον πληθωρισμό.

Στη Βόρεια Αμερική, τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 16%, χάρη στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς και στη διψήφια άνοδο των πωλήσεων σε μια σειρά βασικών brands, όπως τα Lay’s, Doritos και Cheetos.

Για το σύνολο του 2023, η διοίκηση περιμένει βελτίωση των εσόδων κατά 8% (από 6% προηγουμένως), με τα κέρδη ανά μετοχή να παρουσιάζουν άνοδο κατά 9% (από 8% προηγουμένως).

Στον απόηχο των παραπάνω στοιχείων, η μετοχή της Pepsico στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη σημερινή συνεδρίαση με άνοδο άνω του 1,5%. Από τις αρχές του έτους, πάντως, η συνολική μεταβολή ανέρχεται μόλις στο +4%.

Διαβάστε ακόμα

Η φορολογική υπόθεση που… πάει βόλτα, το ντέρμπι Περιστέρη – Γρύλλου κατά Γκριμάλντι και η Louis Vuitton πάει στην Amanzoe

Το story πίσω από το νέο 5* τουριστικό project των 182 εκατ. ευρώ στην Αιτωλοακαρνανία (pics)

Ράντσο, κήποι και ελευθερία: 7 εντυπωσιακά θεματικά πάρκα για τα ηλιόλουστα Σαββατοκύριακα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ