Μπορεί ο περισσότερες εταιρείες να κρατούν μια ήπιων τόνων στάση και να είναι ευγενικές και απολογητικές όταν κάποιος πελάτης τους κάνει παράπονα στα social media, όχι όμως η Ryanair.

Η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία ακολουθεί μια εντελώς διαφορετική στρατηγική στους λογαριασμούς της στο TikTok, το Instagram και το X (πρώην Twitter). Και όπως φαίνεται, το να είναι κανείς αγενής και αντιπαθητικός μπορεί να μην είναι και τόσο κακό. Η Ryanair έχει 2,1 εκατ. followers στο TikTok, δηλαδή μισό εκατομμύριο περισσότερους από όσους έχουν η EasyJet, η Jet2, η Tui, η British Airways, η Virgin Atlantic και η Etihad μαζί.

Όπως φαίνεται, η Ryanair πιστεύει ότι το χιούμορ μπορεί να κάνει τα στενόχωρα καθίσματα και τις έξτρα χρεώσεις πιο ανεκτές. Ο άνθρωπος που ανέλαβε να δείξει στον κόσμο την αστεία πλευρά της αεροπορικής είναι ο Michael Corcoran.

@ryanair

Welcome back to the party 😈 #ryanair

♬ original sound – Ryanair

Ο επικεφαλής των social media της Ryanair ανακοίνωσε πρόσφατα την παραίτησή του – ασφαλώς το έκανε μέσω του X. Και έλαβε εκατοντάδες απαντήσεις από ανθρώπους που τον επαινούσαν γιατί μετέτρεψε την ιρλανδική αεροπορική εταιρεία σε διαδικτυακό αστέρι, σύμφωνα με το BBC.

Η ομάδα των social media της Ryanair είχε το ελεύθερο να απαντά με χιούμορ στους πελάτες που διαμαρτύρονται γιατί, ως γνωστόν, σε αυτή την αεροπορική εταιρεία, τα περισσότερα πράγματα χρεώνονται έξτρα.

Όπως εξήγησε στο BBC ο Corcoran, ένας από τους κύριους στόχους της ομάδας του ήταν να χαμηλώσει τις προσδοκίες των επιβατών για τα low cost ταξίδια, οι οποίες, κατά την άποψή του, είναι «πολύ υψηλές». «Σας πηγαίνουμε από το Α στο Β στη χαμηλότερη δυνατή τιμή», εξηγεί. «Όλα τα άλλα είναι έξτρα».

Στις πτήσεις της Ryanair, οι επιβάτες πρέπει να πληρώσουν επιπλέον για τις αποσκευές, εάν θέλουν να έχουν περισσότερο χώρο για τα πόδια ή για να καθίσουν μαζί. Τον Αύγουστο ένα ζευγάρι έγινε viral αφότου η αεροπορική εταιρεία τους χρέωσε 110 λίρες για να τυπώσουν τα εισιτήριά τους στο αεροδρόμιο.

Πραγματικά, η Ryanair δεν έχει διστάσει να απαντήσει σε πελάτες που κάνουν παράπονα πως την επόμενη φορά που θα πετάξουν θα πρέπει να «φέρουν το δικό τους αεροπλάνο».

Βέβαια, ο Corcoran παραδέχεται ότι αυτή η προσέγγιση δεν ταιριάζει σε όλους. «Προφανώς, δεν το βρίσκουν όλοι αστείο», λέει στο BBC. «Μερικοί άνθρωποι νόμιζαν ότι ήμασταν πραγματικά αγενείς και αντιπαθητικοί με τους πελάτες μας».

Διαβάστε ακόμη

Σε ιδιωτικά «χέρια» η Alpha Bank μετά το deal με UniCredit – Στην ΕΤΕ η «σκυτάλη» της αποεπένδυσης

Bloomberg: Πώς σχολιάζει την αποεπένδυση του ΤΧΣ από τις ελληνικές τράπεζες

ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Σε λειτουργία το νέο μικρό υδροηλεκτρικό Μακροχώρι ΙΙ στην Ημαθία (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ