Μήνυμα προς στους επιβάτες της Ryanair απέστειλε ο Μάικλ Ο’ Λίρι, CEO της ιρλανδικής αεροπορικής εταιρείας, μέσω του οποίου ζητάει συγγνώμη για την ταλαιπωρία, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι προέχει η ασφάλειά τους, ενώ αναλύει το πώς η εταιρεία θωρακίζεται απέναντι στον κορωνοϊό αλλά, και ποιες ενέργειες θα πρέπει να κάνουν οι οι επιβάτες που είχαν προγραμματισμένο ταξίδι για την Ιταλία.

«Εκ μέρους όλων μας στην Ryanair, λυπούμαστε πραγματικά για οποιαδήποτε αναστάτωση ενδέχεται να έχει προκαλέσει η κρίση με τον Covid-19 σε εσάς και την οικογένειά σας» σημειώνει ο επικεφαλής της εταιρείας.

Συνεχίζοντας, το μήνυμά του αναφέρει

«Η ασφάλεια και η ευεξία των ανθρώπων μας και των πελατών μας είναι η κύρια προτεραιότητά μας, και συνεργαζόμαστε στενά με όλες τις κρατικές αρχές για να ακολουθούμε όλες τις οδηγίες του ΠΟΥ και της EASA ώστε να ελαχιστοποιηθεί οποιοσδήποτε κίνδυνος για την υγεία των ανθρώπων μας και των πελατών μας.

Αυτή την εβδομάδα, την Τρίτη (10 Μαρ), αναστείλαμε όλες τις πτήσεις προς/από την Ιταλία (Σάβ, 14 Μαρ μέχρι Πέμ, 9 Απρ) όταν η ιταλική κυβέρνηση ‘ανέστειλε τη λειτουργία’ όλης της Ιταλίας. Όσο αυτή η κατάσταση είναι εκτός του ελέγχου μας, η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας βοηθά τους πελάτες να μετακινηθούν σε άλλες πτήσεις της Ryanair ώστε να μπορέσουν να επιστρέψουν στο σπίτι τους. Επισκεφτείτε την εξειδικευμένη ενότητα για τον Covid-19 στον ιστότοπο της Ryanair για περισσότερες πληροφορίες.

Όλοι οι πελάτες που ήταν προγραμματισμένο να ταξιδέψουν με μία πτήση που ακυρώθηκε έλαβαν ένα email που τους ενημερώνει για τα δικαιώματά τους και πώς να λάβουν επιστροφή χρημάτων ή δωρεάν μεταφορά. Τις ερχόμενες εβδομάδες, αναμένουμε οι Κυβερνήσεις να επιβάλλουν περαιτέρω αλλαγές στο πρόγραμμα πτήσεών μας και όλοι οι πελάτες που τους αφορούν θα ενημερωθούν με email. Θα συνεχίσουμε να συμμορφωνόμαστε με όλες τις οδηγίες του ΠΟΥ και της EASA και θα ακολουθούμε οποιονδήποτε περιορισμό έχει επιβληθεί.

Εάν πετάτε με τη Ryanair, θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι κάνουμε ό,τι μπορούμε για να ελαχιστοποιήσουμε τον κίνδυνο. Έχουμε εφαρμόσει πολλές από τις διαδικασίες μας πέρα από τα πρωτόκολλα που απαιτούνται από τις αρχές:

  • Έχουμε βελτιώσει τον νυκτερινό καθαρισμό μας και στο εσωτερικό κάθε αεροσκάφους χρησιμοποιούνται απολυμαντικά νοσοκομειακού τύπου.
  • Ο στόλος μας είναι εξοπλισμένος με εξαιρετικά αποτελεσματικά φίλτρα HEPA (High Efficiency Particulate Arrestors), που αφαιρούν σωματίδια από τον αέρα, στο μέγεθος μικροσκοπικών βακτηρίων και συστάδων ιού (με αποτελεσματικότητα άνω του 99,99%).

Ελπίζουμε αυτές οι πολιτικές να ενισχύσουν την βεβαιότητα ότι μπορείτε να κάνετε κράτηση των πτήσεων σας στην Ryanair καθώς αυτή η κρίση με τον Covid-19 θα περάσει και η ζωή θα επιστρέψει στην κανονικότητα.

Τα τελευταία 35 χρόνια, έχουμε αντιμετωπίσει πολλές κρίσιμες καταστάσεις και, σε κάθε περίσταση, χάρη στους πελάτες και στους ανθρώπους μας, η Ryanair βγήκε πιο δυνατή. Ευχαριστούμε για την υπομονή σας. Είμαστε καλά προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουμε αυτούς τους δύσκολους καιρούς και δουλεύουμε σκληρά για να θέσουμε την ασφάλεια των ανθρώπων και των πελατών μας στο επίκεντρο των υπηρεσιών μας».