Αύξηση κατέγραψαν οι λιανικές πωλήσεις και οι εξαγωγές της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο τετράμηνο του 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΠΕΕ, αν και θα πρέπει να σημειωθεί ότι το πρώτο τετράμηνο του 2021 τα εμπορικά καταστήματα παρέμειναν κλειστά κατά το μεγαλύτερο διάστημα.

Ειδικότερα, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων σημείωσαν αύξηση 60% και ανήλθαν σε 688 εκατ. ευρώ από 429 εκατ. ευρώ το πρώτο τετράμηνο του 2021.

Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, η πορεία του Μαΐου επηρεάστηκε αρνητικά από την αύξηση του κόστους της ενέργειας, την ακρίβεια και τον πόλεμο στην Ουκρανία.

Θετικό ήταν επίσης και το ξεκίνημα των εξαγωγών με άνοδο 18,7%.

Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο τετράμηνο του 2022 ανήλθε σε 772 εκατ. ευρώ έναντι 650 εκατ. το 2021. Οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν αύξηση 22,8%, της κλωστοϋφαντουργίας 32%, ενώ του βαμβακιού σημείωσαν άνοδο 5%.

Μεγάλη ήταν επίσης η αύξηση των εισαγωγών, οι οποίες για το σύνολο της αλυσίδας κατέγραψαν άνοδο 45%. Από 797 εκατ. ευρώ το 2021 σε 1.160 εκατ. ευρώ το 2022. Η αύξηση των εισαγωγών ενδυμάτων άγγιξε το 42%, ενώ της κλωστοϋφαντουργίας το 55%.

Διαβάστε ακόμη:

Η Ρωσία αθέτησε την πληρωμή εξωτερικού χρέους για πρώτη φορά από το 1918

Πώς η Ευρώπη μπορεί να καταστεί ενεργειακά «πράσινη» και ανεξάρτητη έως το 2050 (πίνακες)

Πού θα πάνε φέτος το καλοκαίρι οι super rich του πλανήτη – Οι κρουαζιέρες, τα γιοτ και τα ιδιωτικά νησιά