Η Stellantis, η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, κάνει τα αποκαλυπτήρια του πρώτου οικονομικού αυτοκινήτου ευρωπαϊκής κατασκευής στα μέσα Οκτωβρίου.

Το νέο μοντέλο Citroën e-C3 θα έχει αυτονομία 320 χιλιομέτρων και δυνατότητα «γρήγορης φόρτισης» 57 λεπτών, αναφέρει η Citroën. Η εταιρεία αναφέρει ότι αναμένει προκρατήσεις μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, ενώ οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το δεύτερο τρίμηνο του 2024.

Η Stellantis δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι θα προσθέσει εννέα νέα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας στη γκάμα της φέτος, καθώς η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία επιδιώκει να αξιοποιήσει περαιτέρω την προσοδοφόρα αγορά, στην οποία κυριαρχούν σήμερα οι κινέζοι κατασκευαστές. Στόχος της εταιρείας είναι να διαθέσει συνολικά 47 ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία στην αγορά μέχρι το τέλος του 2024, όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου του Μαΐου.

Η ίδια η Citroën επιδιώκει να μετατρέψει ολόκληρη τη γκάμα τω ν οχημάτων της σε ηλεκτροκίνητα μέχρι το τέλος του 2024.

Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία της Stellantis αυξήθηκαν κατά 22% σε ετήσια βάση το πρώτο τρίμηνο του 2023, σύμφωνα με την εταιρεία.

Οι μετοχές της Stellantis σημείωναν άνοδο 0,2% όταν άνοιξαν οι αγορές στις 8.00 π.μ. ώρα Λονδίνου την Παρασκευή.

Ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας εκτίμησε τον Απρίλιο ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ξεπέρασαν τα 10 εκατομμύρια το 2022, με την Κίνα να αντιπροσωπεύει περίπου το 60% της αγοράς.

Η Ευρώπη είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τις πωλήσεις να έχουν αυξηθεί πάνω από 15% το 2022, σύμφωνα με τον ενεργειακό παρατηρητή, ενώ προβλέπει ότι οι αγορές ηλεκτρικών οχημάτων θα σκαρφαλώσουν στα 25,9 εκατομμύρια το 2028.

Η Κίνα είναι απίθανο να κυριαρχήσει στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στο μέλλον, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Volvo Cars Τζιμ Ρόουαν στο CNBC στις 8 Ιουνίου.

«Βλέπουμε πολλές νέες, πλήρως ηλεκτρικές μάρκες να εμφανίζονται στην Κίνα, και αυτό προκαλεί κάποια αναταραχή και λίγο χάος σε αυτή την αγορά, καθώς οι άνθρωποι μάχονται και παλεύουν για τη θέση τους», δήλωσε ο Ρόουαν.

«Νομίζω ότι θα αποδειχθεί πιο δύσκολο γι’ αυτούς να είναι επιτυχημένοι στην Ευρώπη και στην Αμερική απ’ ό,τι θα είναι γι’ αυτούς να είναι επιτυχημένοι στην Κίνα», πρόσθεσε.

Διαβάστε ακόμη

Παύλος Κασκαρέλης: Υψηλές «πτήσεις» για την Υδρόγειο Ασφαλιστική που «σβήνει» 50 κεράκια (infographic)

Ξεκίνησε η υποβολή φορολογικών δηλώσεων για τα αναδρομικά του 2021

Ενέργεια: Σε τροχιά ανόδου οι τιμές σε ρεύμα και φυσικό αέριο (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ