Τις συνθήκες για υπέρβαση του στόχου για ανάπτυξη 10% της AS Company βλέπει η διοίκηση της εισηγμένης στο ΧΑ εταιρεία. Όπως έλεγε κατά τη χθεσινή τηλεδιάσκεψη με αναλυτές ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Στράτος Ανδρεάδης οι πωλήσεις της εταιρείας θα εμφανιστούν αυξημένες πάνω από 10% στην περίοδο που αποτελεί και το πρώτο «βαρόμετρο» της χρονιάς, την περίοδο ως 30 Απριλίου, που συμπεριλαμβάνει και την πασχαλινή περίοδο.
Υπενθυμίζεται πως το 2024 η AS Company κατάφερε να «γράψει» ρεκόρ πωλήσεων, φθάνοντας τα 31 εκατ. ευρώ αν και με μειωμένη κερδοφορία (σσ -7,14%, στα 4,21 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη), κυρίως λόγω των χρεώσεων και των δαπανών που υπήρξαν πέρυσι για την εξαγορά της «Β&Μ Σκαρμούτσος ΑΕ» που είχε τα δικαιώματα της Chicco. Μία εξαγορά όμως η οποία ήδη από φέτος, όπως σημείωσε ο κ. Ανδρεάδης θα φέρει κέρδη στην εταιρεία, έπειτα απ’ την ολοκλήρωση της οργάνωσης της νέας ομάδας, καθώς πλέον η AS Company επεκτείνεται πλέον στην αγορά της βρεφανάπτυξης.
Η επέκταση αυτή, που ουσιαστικά επιβάλλεται απ’ το μεγάλο πρόβλημα του δημογραφικού, κινείται διπλά, όπως εξήγησε ο κ. Ανδρεάδης. Τόσο προς τα κάτω, συμπεριλαμβάνοντας τα βρέφη, όσο και προς τα πάνω με παιχνίδια ακόμα και για ενήλικες.
«Πλέον είμαστε μία εταιρεία που φτιάχνουμε και παιχνίδια και όχι απλά εταιρεία παιχνιδιών», υπογράμμισε ο κ. Ανδρεάδης.
Αυτός ο μετασχηματισμός για το μέλλον της εταιρείας πατάει πάνω σε τέσσερις άξονες που φάνηκαν ξεκάθαρα στην χρήση του 2024 και αναμένεται να συνεχίσουν να αποτελούν και για το 2025 με την προσθήκη ίσως και πέμπτου: της αξιολόγησης και εκμετάλλευσης των επενδυτικών ακινήτων που είχε εξαγοράσει η εισηγμένη στην Κρήτη.
Μάλιστα όπως αποκάλυψε ο κ. Ανδρεάδης οι μεγάλες εκτάσεις στην Ελούντα και την Πλάκα Ελούντας αναμένεται να προωθηθούν προς πώληση καθώς υπάρχουν ενδιαφερόμενοι αγοραστές. Μάλιστα τόλμησε να εκτιμήσει ότι η υπεραξία που μπορεί να έχει η εισηγμένη ξεπερνά το 50%. Για την τρίτη έκταση, στα Μάταλα, τόνισε ότι εξετάζεται μήπως βγουν οικοδομικές άδειες για την ανέγερση κατοικιών αν και επίσης άφησε όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά μιας που και γι΄ αυτό το ακίνητο υπάρχει ενδιαφέρον από τρίτους.
Από εκεί και έπειτα η οργανική ανάπτυξη σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησης της AS Company εξακολουθεί να είναι και φέτος προτεραιότητα, όπως επίσης και η διεύρυνση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου που θα βοηθήσει στην αύξηση και του ηλικιακού target group πελατών. Ήδη την προηγούμενη εβδομάδα η εταιρεία εισήλθε και στην κατηγορία των καλλυντικών που απευθύνονται σε παιδιά ανοίγοντας περισσότερο τη «βεντάλια» μετά τα είδη ζωγραφικής, τα παιχνίδια για ενήλικες κοκ.
Σε επίπεδο ομάδας, όπως τόνισε ο κ. Απόστολος Πεταλάς, ισχυροποιήθηκαν τα θεμέλια της εταιρείας επενδύοντας σε αμοιβές, κίνητρα, τη συγκρότηση τμήματος HR αλλά και την προσθήκη νέων εργαζομένων που θα βοηθήσουν στο μεγάλο στόχο η AS Company να «χτίζει» όλο και περισσότερα δικά της προϊόντα προκειμένου να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους.
Κάτι που ήδη έχει πετύχει στη Ρουμανία μιας που πέρυσι το 51% των παιχνιδιών που πούλησε η AS Company ήταν δικά της ανεβάζοντας έτσι και το ποσοστό σε επίπεδο Ομίλου στο 39%, από 35% ένα χρόνο πριν. «Και στο α’ τετράμηνο της τρέχουσας χρονιάς φαίνεται ότι το μερίδιο έχει αυξηθεί κατά πέντε μονάδες ακόμη…», είπε ο κ. Ανδρεάδης. Μάλιστα, όπως τονίστηκε, στόχος της εταιρείας είναι να αναπτύξει δικά της προϊόντα και στην κατηγορία της βρεφανάπτυξης προκειμένου να τονώσει τα περιθώρια κέρδους.
«Επίσης θέλουμε να πάμε και σε νέες αγορές», τόνισε ο κ. Ανδρεάδης. Στο πλαίσιο αυτό ήδη έχει υπάρξει συμφωνία με αντιπρόσωπο στην Ισπανία ενώ στο μικροσκόπιο έχουν μπει επίσης οι αγορές της Γαλλίας, του Βελγίου και της Ολλανδίας. «Αν δεν πετύχουμε εκεί, θα το δούμε ή θα δοκιμάσουμε αλλού», τόνισε ο βασικός μέτοχος της εταιρείας.
Από πέρυσι στους άξονες ήταν και η μεγαλύτερη εξωστρέφεια για την προσέλκυση περισσότερων επενδυτών στο χρηματιστηριακό ταμπλό. Στο πλαίσιο αυτό εξαγγέλθηκε πως σε λίγες μέρες θα υπάρξει και ανακοίνωση με τα βασικά μεγέθη στους πρώτους μήνες της χρονιάς.
Επίσης η διοίκηση της εισηγμένης άφησε να εννοηθεί ότι θα δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα φέτος και στο πρόγραμμα επαναγοράς ιδίων μετοχών, το οποίο έμεινε στην άκρη το 2024 λόγω της εξαγοράς της «Σκαρμούτσος» και των επενδύσεων που απαιτήθηκαν για το νέο Κεφάλαιο στην ιστορία της AS Company.
Σε ό,τι αφορά τη μερισματική πολιτική, υπογραμμίστηκε η δέσμευση της διοίκησης να αποδίδει στους μετόχους μέρισμα που να αντιστοιχεί σε μερισματική απόδοση της τάξης του 5%, κάτι που επιβεβαιώθηκε με την πρόταση για διανομή 0,17 ευρώ ανά μετοχή.
Διαβάστε ακόμη
ΚΡΙ ΚΡΙ: Το σχέδιο στις ΗΠΑ μετά τους δασμούς και οι ανατιμήσεις
Ηλεκτρική διασύνδεση: Αναβολή επ΄ αόριστον μέχρι να… ξεμπλέξει το καλώδιο του GSI
«Ξυπνούν» οι ΑΕΕΑΠ με αυξήσεις κεφαλαίου και επανεπένδυση μερίσματος
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα