Μπορεί να έχουν περάσει δύο χρόνια απ’ το φαινόμενο του «MoonSwatch» και τις ουρές που σχηματίζονταν στα καταστήματα της Swatch (και) στη χώρα μας, εν τούτοις οι Ελβετοί ωρολογοποιοί φαίνεται ότι έκτοτε έχουν καταφέρει να διατηρήσουν υψηλό το αγοραστικό ενδιαφέρον μέσα απ’ τις νέες προτάσεις τους, φθάνοντας πλέον να γράψουν νέες ιστορικές επιδόσεις στην ελληνική αγορά.

Σύμφωνα με τις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις, η Swatch Group Greece κατάφερε να έχει το 2023 αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 2,9%, φθάνοντας μία ανάσα απ’ τα 25 εκατ. ευρώ (24,93 εκατ. ευρώ) από 24,23 εκατ. έναν χρόνο πριν.

Μία επίδοση που αντικατοπτρίζει αφενός τη δυναμική που διατηρείται στις νέες σειρές προϊόντων σε σύμπραξη με premium ωρολογοποιίες και με ελκυστικές τιμές (όπως η σύμπραξη με την Omega για τη σειρά MoonSwatch Bioceramic και η σύμπραξη με την Blancpain για τη σειρά Scuba Fifty Fathoms), και αφετέρου την επίδραση του αυξανόμενου τουριστικού ρεύματος που επίσης πέρυσι σημείωσε ρεκόρ.

Βέβαια, τα αυξημένα κατά περίπου 2 εκατ. ευρώ έξοδα διάθεσης είχαν σαν αποτέλεσμα τον περιορισμό της κερδοφορίας της ελληνικής θυγατρικής. Συγκεκριμένα, τα κέρδη προ τόκων και φόρων ήταν 1,21 εκατ. ευρώ, έναντι 3,47 εκατ. ευρώ το 2022 και τα κέρδη μετά τους φόρους στα 886 χιλ. ευρώ περίπου, από 3,38 εκατ. ευρώ.

Το σύνολο των υποχρεώσεων της εταιρείας στη λήξη της χρήσης του 2023 ήταν 7 εκατ. ευρώ, έναντι 8 εκατ. το 2022, τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα 2,48 εκατ. ευρώ, έναντι 3,71 εκατ. ευρώ, και το Σύνολο των Ιδίων Κεφαλαίων 8,09 εκατ. ευρώ, από 7,2 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν.

Για τον όμιλο, ο οποίος πέρα από τα ομώνυμα ρολόγια διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο και σήματα όπως Longines, Omega, Tissot, Hamilton, Rado κ.ά., οι εκτιμήσεις για την τρέχουσα χρονιά στην Ελλάδα είναι θετικές. «Η καλή φήμη των προϊόντων, η πλήρης επάρκεια αυτών και το δυναμικό σύνολο εμπορικών συνεργατών, διασφάλισαν τόσο το αποτέλεσμα της κλειόμενης χρήσης, αλλά και τη θετική προοπτική της πορείας της εταιρείας στα επόμενα έτη», σημειώνει σε σχόλιό της η διοίκηση της θυγατρικής υπό τον πρόεδρο κ. Sylvain Dolla, ο οποίος είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Tissot.

Η εταιρεία διαθέτει σήμερα πέντε σημεία λιανικής πώλησης, από τα οποία τέσσερα βρίσκονται στην Αττική και ένα στη Θεσσαλονίκη. Στην Αττική λειτουργούν δύο Swatch Stores (ένα στο κέντρο επί της οδού Ερμού 5 και ένα στο Μαρούσι), μία Omega Boutique στην Αθήνα (Βουκουρεστίου 2) και μία Tissot Boutique στην Αθήνα (Πανεπιστημίου 6). Στη Θεσσαλονίκη λειτουργεί ένα Swatch Store επί της οδού Τσιμισκή 22.

Η εταιρεία, μαζί με την αύξηση των εργασιών της προχώρησε και σε αύξηση του προσωπικού της, το οποίο έχει φθάσει πλέον τα 85 άτομα.

Διαβάστε ακόμη

Mytilineos: Απόλυτα επιτυχές το placement – Ψήφος εμπιστοσύνης στον δρόμο για το LSE

Προχωρά το πλάνο για τη FiberGrid, παίρνει «προίκα» από τη ΔΕΗ (pics)

Επαγγελματίες: Ένας στους 700 αμφισβητεί το εκκαθαριστικό

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ