Επιχειρήσεις

Τα νέα πακέτα που προσφέρουν τα MacDonald’s για να προσελκύσουν εργαζόμενους

  • newsroom


Η McDonald's όμως δεν είναι το μόνο παράδειγμα εταιρείας γρήγορου φαγητού που υιοθετεί τη συγκεκριμένη πρακτική. Και άλλες μεγάλες αλυσίδες εστιατορίων - συμπεριλαμβανομένων των Papa John’s, Chipotle και PF Chang’s - έχουν επίσης ενισχύσει τα κίνητρα για νέους εργαζόμενους

Η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων γρήγορου φαγητού, MacDonald’s, εγκαινιάζει μια σειρά από νέα μέτρα σε μια προσπάθεια να προσελκύσει νέους εργαζομένους. Υψηλότεροι μισθοί, άδειες μετ’ αποδοχών αλλά και πληρωμένα δίδακτρα είναι μερικά από τα προνόμια που σχεδιάζει να παρέχει στους εργαζομένους της από εδώ και στο εξής προκειμένου να αυξήσει συνολικά το εργατικό δυναμικό της σύμφωνα με έκθεση της Wall Street Journal.

Αρκετοί είναι, μάλιστα, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων franchise που παρέχουν επιπλέον, εφεδρική φροντίδα για τα παιδιά των εργαζομένων τους, σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το CNBC. Τα πακέτα αυτά υιοθετούνται όλο και περισσότεροι από μεγάλες εταιρείες στην Αμερική, ιδίως έπειτα από την εμφάνιση της πανδημίας καθώς οι αλυσίδες γρήγορου φαγητού και τα εστιατόρια αγωνίζονται να προσλάβουν προσωπικό.

Εργοδότες και εργαζόμενοι καταβάλουν προσπάθειες προκειμένου να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες εργασίας που επέβαλε η πανδημία. Για το λόγο αυτό, οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων της McDonald’s συμφώνησαν τον περασμένο μήνα να ενισχύσουν την κατάρτιση των εργαζομένων τους, την ευελιξία στο χώρο εργασίας αυξάνοντας συγχρόνως, τις αμοιβές και τις παροχές της εταιρείας συνολικά σε όλα τα επίπεδα. Το Μάιο, η McDonald’s ανακοίνωσε περίπου 10% αύξηση των μισθών για ορισμένους από τους εργαζομένους της καθώς έσπευσε να προσλάβει εργαζόμενους και να ικανοποιήσει τη ζήτηση. Η εταιρεία αναμένει ότι ο μέσος ωριαίος μισθός της θα φτάσει τα 15 δολάρια έως το 2024.

Τα εστιατόρια υπήρξαν μεταξύ των επιχειρήσεων που επλήγησαν περισσότερο κατά τη διάρκεια της πανδημίας αφήνοντας πολλούς από τους εργαζομένους τους χωρίς δουλειά. Τώρα που οι βιομηχανίες σε ολόκληρη τη χώρα έχουν βάλει και πάλι μπροστά τις μηχανές, τα εστιατόρια αγωνίζονται να ανταποκριθούν στη ζήτηση. Η McDonald’s όμως δεν είναι το μόνο παράδειγμα εταιρείας γρήγορου φαγητού που υιοθετεί τη συγκεκριμένη πρακτική. Και άλλες μεγάλες αλυσίδες εστιατορίων – συμπεριλαμβανομένων των Papa John’s, Chipotle και PF Chang’s – έχουν επίσης ενισχύσει τα κίνητρα για νέους εργαζόμενους, όπως μπόνους και διευρυμένη πρόσβαση σε παροχές.

Διαβάστε ακόμα:

Ισραήλ: Eτοιμάζεται για νέα περιοριστικά μέτρα στα ταξίδια προς την Ελλάδα

Ερασίνειο: Στο σφυρί ξανά, μια τεράστια ευκαιρία για το σύστημα υγείας

ΡΑΕ: Αλλάζουν τα τιμολόγια ρεύματος- Τι θα πληρώνουν οι καταναλωτές